eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi drukowania dla PODR Oddział Stare Pole materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Gdańsk: Usługi drukowania dla PODR Oddział Stare Pole materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 309746 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262890 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania dla PODR Oddział Stare Pole materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi drukowania materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia w ramach realizacji projektu Przygotowanie samorządów lokalnych Mołdowy do efektywnej absorpcji funduszy unijnych (nr projektu 20/2012/PPR2012) objętego programem polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2012 r. 2. Zamówienie obejmuje druk: 2.1 Materiałów szkoleniowych w nakładzie 1500 egz. o następujących parametrach druku: - broszura klejona, - 120 stron (104 strony czarno-białe i 16 stron kolorowych) + okładka, - format A4, - 104 strony druk czarny1+1, papier offsetowy 80 g/m2, - 16 stron druk 4+4 CMYK, papier kreda mat 115g/m2 , - okładka druk 4+4 CMYK papier kreda błysk 250 g/ m2, - strony kolor w różnych miejscach. 2.2 Folderu promującego projekt w nakładzie 500 egz. o następujących parametrach druku: - format: 24 cmx 68 cm, - 3 łamy, - druk 4+4 CMYK, - papier 250 g/m2 kreda błysk + folia błysk. 3. Zamawiający dostarczy materiały do druku w formie elektronicznej na serwer Wykonawcy za pośrednictwem łącza FTP w formacie pdf. w terminie: - materiały szkoleniowe w dniu 27.08.2012 roku, - folder w dniu 17.09.2012, Wersja elektroniczna danej publikacji będzie stanowić dokładne odzwierciedlenie wersji drukowanej. Wersja elektroniczna publikacji (tekst publikacji, okładka, strona tytułowa, strona redakcyjna) zostanie przygotowana w postaci zapisu w formacie pdf. 4. Wykonawca dostarczy na swój koszt wykonany przedmiot umowy do siedziby oddziału w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21 w terminach: - materiały szkoleniowe w dniu 1.09.2012 roku do godz. 1000. - folder w dniu 24.09.2012 roku do godz. 1000. Wykonawca jest zobowiązany wnieść przedmiot umowy do wskazanych pomieszczeń. 5. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie ma prawa do utrwalania i zwielokrotniania materiałow dostarczonych do druku przez Zamawiającego, obrotu tymi materiałami, wykorzystania całości lub fragmentów publikacji do celów promocyjnych, reklamy rozpowszechniania tych materiałów i publikacji w inny sposób niż na potrzeby realizacji umowy i w związku z realizacją umowy. 6. W przypadku, gdy zamówienie będzie wykonywane wadliwie lub niestarannie, Zamawiający uprawniony jest do odmowy zapłaty za wadliwie wykonaną część zamówienia i zażądania od Wykonawcy należytego wykonania usługi. W tym celu Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin, w którym to czasie Wykonawca na swój koszt, zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy, w tym stwierdzonych po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławska Drukarnia Naukowa Pan Sp. Z o.o, ul. Lelewela 4, 53-505 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14022,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.