eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętyPRZEWÓZ UCZNIÓW NA KRYTĄ PŁYWALNIĘ W ROKU SZKOLNYM 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Kęty: PRZEWÓZ UCZNIÓW NA KRYTĄ PŁYWALNIĘ W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Numer ogłoszenia: 262920 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ UCZNIÓW NA KRYTĄ PŁYWALNIĘ W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach zamówienia należy wykonać: usługę przewozu dzieci ze szkół z terenu gminy Kęty na krytą pływalnię w Kętach i z powrotem w okresie od 9 września 2013 r. do 13 czerwca 2014 r., w dni nauki szkolnej za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni świątecznych, pojazdami sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. Przewozy wykonywane będą na 5 trasach zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 2 do Wzoru umowy będącego Załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Przewozy powinny być wykonywane pojazdami o liczbie miejsc odpowiadającej liczbie dzieci ujętej w harmonogramie stanowiącym Załącznik nr 2 do Wzoru umowy będącego Załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Usługa dowozu realizowana będzie z następujących szkół: Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego Nr 1, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witkowicach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bulowicach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łękach, Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bielanach, Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Nowej Wsi oraz Szkoły Podstawowej w Malcu na krytą pływalnię w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kętach. Adresy poszczególnych szkół: - Zespół Szkolno Gimnazjalny nr 1 w Kętach, ul. Sobieskiego 6, 32-650 Kęty, - Zespół Szkolno Przedszkolnego nr 3 w Kętach, ul. Szkolna 3, 32-650 Kęty, - Zespół Szkolno Przedszkolny w Witkowicach, ul. Beskidzka 98, 32-650 Kęty, - Zespół Szkolno Przedszkolny w Bulowicach, ul. Bielska 59, 32-652 Bulowice, - Zespół Szkolno Przedszkolny w Łękach, ul. Akacjowa 28, 32-651 Nowa Wieś, - Zespół Szkolno Gimnazjalny w Bielanach, ul. Łęcka 2, 32-651 Nowa Wieś, - Zespół Szkolno Gimnazjalny w Nowej Wsi, ul. Konarskiego 4, 32-651 Nowa Wieś, - Szkoła Podstawowa w Malcu, ul. Świętojańska 1, 32-651 Nowa Wieś, Adres Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kętach: os. Nad Sołą 29, 32-650 Kęty. 2. Dzienny limit kilometrów dla poszczególnych tras wynosi: 1) Trasa nr 1 - 21,0 km; 2) Trasa nr 2 - 18,0 km; 3) Trasa nr 3 - 101,8 km; 4) Trasa nr 4 - 52,8 km; 5) Trasa nr 5 - 144,1 km. 3. Limit kilometrów na poszczególnych trasach łącznie w całym okresie realizacji umowy od dnia 9.09.2013 r. do dnia 13.06.2014 r. wynosi: 1) Trasa nr 1- 693,0 km; 2) Trasa nr 2- 630,0 km; 3) Trasa nr 3- 3664,8 km; 4) Trasa nr 4- 1848,0 km; 5) Trasa nr 5- 4899,4 km..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje co najmniej 1 sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu zorganizowanej grupy osób o liczbie miejsc zapewniającej miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób - liczba miejsc została określona w harmonogramie stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru umowy będącym Załącznikiem nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia w celu prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia (prawo jazdy kategorii D).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: 1) do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) każdy z wykonawców oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2.Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 6 do SIWZ; 3) upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jej załączników oraz wszystkich oświadczeń i dokumentów, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać stosowne upoważnienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności terminów realizacji poszczególnych tras wynikających z harmonogramu stanowiącego załącznik nr 2 do Wzoru umowy będącego Załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2) wystąpią inne (np. zmiany tras przejazdu), niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 40 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.