Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Gliwice: Naprawa konserwacyjna w budynku nr 30 w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47 - nr sprawy 60/WOG/2008.
Numer ogłoszenia: 263083 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, fax. 0-32 231 92 51 wew. 111-720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa konserwacyjna w budynku nr 30 w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47 - nr sprawy 60/WOG/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa konserwacyjna w budynku nr 30 w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 500,00 zł, (słownie: pięćset złotych 00/100): Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego na numer rachunku bankowego 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 - w jednej z poniżej podanych form: a). w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, b). w gwarancjach bankowych, c). w gwarancjach ubezpieczeniowych d). w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zatrudniają majstra budowlanego jako kierownika robót z uprawnieniami zawodowymi, który należy do Izby Inżynierów Budownictwa, - załączą oświadczenie o dysponowaniu niezbędną ilością zatrudnionych pracowników do wykonania robót, - dokonają wizji lokalnej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; c) kserokopie uprawnień dla majstra branży budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby inżynierów Budownictwa, d) wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, e) oferta oraz kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów, jakie zostaną użyte do wykonania zamówienia, f) oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej, g) parafowany wzór umowy i umowy gwarancji stanowiące załączniki do specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, kancelaria jawna parter, budynek nr 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, kancelaria jawna parter, budynek nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.