Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-06
Tarnów: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 263536 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości: 23 099,00 zł. lub na poszczególne zakresy: ZAKRES Wadium 1. 48 2. 1 479 3. 91 4. 586 5. 80 6. 160 7. 5 284 8. 1 350 9. 61 10. 258 11. 153 12. 331 13. 10 14. 1 335 15. 2 532 16. 29 17. 731 18. 966 19. 49 20. 832 21. 105 22. 926 23. 338 24. 135 25. 107 26. 2 921 27. 2 078 28. 126
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. - oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP (załącznik nr 3), - Dowód wniesienia/wpłaty wadium. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zaoferowanego produktu (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) zawierający: a/ opis składu jakościowego i ilościowego b/ spektrum i czas działania bójczego potwierdzone normami EN - Instrukcję użytkowania zgodną z dokumentem rejestracyjnym - Etykietę opakowania jednostkowego zgodną z dokumentem rejestracyjnym - Oświadczenie oferenta , że proponowane produkty spełniają normy żądne w SIWZ - Oświadczenie oferenta, że oferowane produkty posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dla oferowanych preparatów zgodnie z obowiązującymi przepisami i na potrzeby zamawiającego zostaną dostarczone do siedziby zamawiającego j.: a/ Świadectwo Rejestracji zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 Nr 53 poz. 533 - tekst jednolity) - dla preparatów będących produktami leczniczymi- antyseptykami b/ dla preparatów będących wyrobami medycznymi deklarację zgodności lub aktualne świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa dopuszczenia do stosowania oraz opinii o wyrobie medycznym wydane zgodnie z ustawą z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póz. zmianami) c/ dla preparatów wpisanych do rejestru produktów biobójczych - pozwolenia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dn. 1 lutego 2007r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 39 z 2007 r. poz. 252 - tekst jednolity) - Oświadczenie producenta myjni MINI ETD2 (Olympus) o możliwości zastosowania proponowanego w Zakresie nr 2 środka dezynfekcyjnego (dotyczy Zakresu nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie), e) sposobu konfekcjonowania, f) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i zaakceptowanego przez Zamawiającego, g) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub h) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub i) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub j) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub k) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RĘCZNA DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘCZNA DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MASZYNOWA DEKONTAMINACJA ENDOSKOPÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASZYNOWA DEKONTAMINACJA ENDOSKOPÓW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MYCIE I DEZYNFEKCJA W OBSZARZE SPOŻYWCZYM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE I DEZYNFEKCJA W OBSZARZE SPOŻYWCZYM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI Z UŻYCIEM CHLORU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI Z UŻYCIEM CHLORU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: HIGIENICZNE MYCIE RĄK I CIAŁA PACJENTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HIGIENICZNE MYCIE RĄK I CIAŁA PACJENTA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: HIGIENA CIAŁA PACJENTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HIGIENA CIAŁA PACJENTA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DEZYNFEKCJA, MYCIE I PIELĘGNACJA RĄK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA, MYCIE I PIELĘGNACJA RĄK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.31.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŻLIWYCH NA ALKOHOL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŻLIWYCH NA ALKOHOL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SZYBKA DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W ODDIAŁACH PEDIATRYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZYBKA DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W ODDIAŁACH PEDIATRYCZNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SZYBKA DEZYNFEKCJA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZYBKA DEZYNFEKCJA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatnosci - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: DEZYNFEKCJA RĄK W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA RĄK W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatnosci - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: DEZYNFEKCJA SKÓRY NOWORODKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA SKÓRY NOWORODKÓW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PIELĘGNACJA SKÓRY PACJENTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIELĘGNACJA SKÓRY PACJENTA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: DEZYNFEKCAJ POWIERZCHNI (SPORY).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCAJ POWIERZCHNI (SPORY).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: MYCIE I DEZYNFEKCJA BASENÓW W MYJNIACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE I DEZYNFEKCJA BASENÓW W MYJNIACH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: DOZOWNIKI ŁOKCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI ŁOKCIOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: WANNY DEZYNFEKCYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WANNY DEZYNFEKCYJNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: DEZYNFEKCJA NARZĘDZI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA NARZĘDZI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: MECHANICZNA DEZYNFEKCJA NARZĘDZI w CS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MECHANICZNA DEZYNFEKCJA NARZĘDZI w CS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: DEZYNFEKCJA RAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA RAN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.