eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecZaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Biskupiec: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 263569 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243317 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kredyt zostanie udzielony na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań.Kwota kredytu dla w/w celu wyniesie 2 300 000,00 zł. ( słownie: dwa miliony trzysta tysięcy, 00/100 zł.). Uruchomienie kredytu nastąpi w kwocie/termie: 2 300 00,00 zł do dnia 29.12.2014 r. Kredyt zostanie udzielony w polskich złotych. Rozliczenia związane z udzieleniem i obsługa kredytu dokonywane będą w polskich złotych. Oprocentowanie stanowi sumę stawki WIBOR dla depozytów trzy miesięcznych (3M) według notowania z przedostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień uruchomienia kredytu i stałej w trakcie trwania umowy marży. Zmiana wysokości oprocentowania dla kolejnych jednomiesięcznych okresów obrachunkowych następuje od pierwszego dnia miesiąca wg stawki WIBOR 3M notowanej ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty odsetek. Zabezpieczenie - weksel własny in blanco. Odsetki płatne będą miesięcznie w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca i liczone będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu począwszy od dnia 31.12.2014 r. Odsetki płatne będą miesięcznie w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, a jeżeli ostatni dzień miesiąca będzie przypadał w dniu wolnym od pracy to płatność będzie następowała pierwszego dnia roboczego przypadającego po tym dniu; analogicznie stopa zmienna będzie aktualizowana z datą waluty pierwszego roboczego dnia następującego po dniu wolnym od pracy. Nie będzie pobierana żadna prowizja lub opłaty, w tym prowizja lub opłaty od zmiany warunków zawartej umowy. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U.2012.1376). Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę w miesiącu, w którym zostanie uruchomiony kredyt. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, iż miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, zaś rok ma rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku (365 dni/366 dni). Skarbnik Gminy kontrasygnuje weksel in blanco oraz deklarację wekslową. Zamawiający nie posiada żadnych zobowiązań wobec ZUS i US. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy zgodnie ze wzorem obowiązującym w danej instytucji pod warunkiem zawarcia we wzorze obowiązującym w danej instytucji wszystkich istotnych postanowień przekazanych Wykonawcom przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ oraz pod warunkiem nie wprowadzenia przez Wykonawcę innych, w szczególności sprzecznych z podanymi postanowieniami lub zmieniającymi postanowienia przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego we wzorze umowy. Do celów porównawczych przy obliczeniu ceny ofertowej należy przyjąć, iż uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo w dniu 29.12.14 r. w kwocie 2 300 000,00 zł. Spłata rat kredytu : (kwota [zł]/ w dniu) 10 000,00/31.05.15, 10 000,00/31.05.16, 10 000,00/31.05.17, 20 000,00/31.05.18, 30 000,00/31.05.19, 30 000,00/31.05.20, 30 000,00/31.05.21,100 000,00/31.05.22, 150 000,00/31.05.23, 150 000,00/31.05.24, 200 000,00/31.05.25, 1 250 000,00/31.05.26, 310 000,00/31.05.27 Należy przyjąć do kalkulacji ceny oferty, aby zachować porównywalność ofert, terminy wymienione w kolumnie 2. W trakcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza możliwość spłaty rat kredytu do dnia wymienionego w kolumnie 2 w danym miesiącu. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. (art. 30 ust. 5 utawy pzp),.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SGB Bank SA Poznań, ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 775373,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 692793,99

  • Oferta z najniższą ceną: 692793,99 / Oferta z najwyższą ceną: 840587,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.