eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRoboty budowlane w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o w systemie modułowym budynku bloku operacyjnego z uwzględnieniem infrastruktury niezbędnej do szkolenia studentów wydziałów medycznych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Gorzów Wielkopolski: Roboty budowlane w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o w systemie modułowym budynku bloku operacyjnego z uwzględnieniem infrastruktury niezbędnej do szkolenia studentów wydziałów medycznych
Numer ogłoszenia: 263977 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. , ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o w systemie modułowym budynku bloku operacyjnego z uwzględnieniem infrastruktury niezbędnej do szkolenia studentów wydziałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o w systemie modułowym budynku bloku operacyjnego z uwzględnieniem infrastruktury niezbędnej do szkolenia studentów wydziałów medycznych. II. Zakres inwestycji obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonanie rozbudowy Bloku Operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. w metodologii /zaprojektuj i wybuduj/, w technologii prefabrykowanych modułów kontenerowych wspartych za żelbetowej konstrukcji słupowej. 2. Zakres rozbudowy obejmuje projekt i wykonanie trzech sal operacyjnych z pomieszczeniami przygotowania lekarzy, magazynkami przy salach operacyjnych oraz korytarz komunikacyjny. 3. Instalacje techniczne: a) Instalacja wodociągowa. b) Instalacje kanalizacji. c) Instalacja centralnego ogrzewania. d) Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. e) Instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania. f) Instalacja chłodnicza. g) Instalacja gazów medycznych. h) Instalacji elektrycznych i) Instalacji teletechnicznych i teleinformatycznych w tym:Instalacja telefoniczna i komputerowa, Instalacja telewizji przemysłowej CCTV, Instalacja interkom, Instalacja audio-video, Instalacja BMS j) Wyposażenie p.poż. k) Zintegrowanego systemu zarządzania salą operacyjną 4. Dostarczenie i zamontowanie wyposażenie i sprzętu: a) Myjnie w pomieszczeniu przygotowania lekarzy b) Szafy wbudowane na salach operacyjnych c) Zegary elektroniczne na salach operacyjnych d) Lampy operacyjne e) Kolumny chirurgiczne f) Kolumny anestezjologiczne g) Aparaty do znieczulenia ogólnego h) Negatoskopy analogowo-cyfrowe 5. Zaprojektowanie i wykonanie Systemu dydaktyczny sal operacyjnych dla kształcenia lekarzy polegający na transmisji audio video na salę dydaktyczną z modułem telekonferencji. 6. Przedstawione przez Wykonawcę wyposażenie stałe Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp uzna za równoważne w przypadku, gdy nie będzie one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych w dodatku nr 12 do SIWZ oraz będzie posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 7. Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 8. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszy postępowaniem określają: a. Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) b. Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ. c. Opis przedmiotu zamówienia jako uzupełnienie PFU wraz z załącznikami stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ d. Arkusz Informacji technicznej (Karta Techniczna) do każdego rodzaju sprzętu stanowiącego wyposażenie stałe dostarczone i zamontowane przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia, e. umowa stanowiąca dodatek do SIWZ. 9. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca, 10. Budynek w konstrukcji modułowej musi gwarantować czas użytkowania co najmniej 25 lat. 11. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 mcy na roboty budowlane oraz 24 mce na wyposażenie stałe objęte przedmiotem zamówienia, liczonej od następnego dnia po zakończenia całości robót, potwierdzonych protokółem odbioru końcowego - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. 12. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy serwisowe, zgodnie z zaleceniami producenta. 13. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno budowlanymi, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej określonymi w ustawie Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994r. z późn. zmianami. 14. W zakresie czynności Wykonawcy nie leżą czynności, do których wykonania (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane) zobowiązany jest Zamawiający, 15. Wszystkie prace będą wykonywane w trakcie eksploatacji budynku, 16. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnych obiektach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poz. oraz do wykonywania prac w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności dla użytkowników znajdujących się w budynku.. 17. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 45.45.10.00 - Dekorowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90.000, 00 PLN Zaleca się, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wadialnym co najmniej nr postępowania którego dotyczy oraz na które zadanie (pakiet) wnosi wadium i w jakiej wysokości. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 2. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK 35 1090 1900 0000 0001 1227 1147 z adnotacją /Wadium w sprawie nr: ZP/N/Rb/103/14 - /Roboty budowlane w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o w systemie modułowym budynku bloku operacyjnego z uwzględnieniem infrastruktury niezbędnej do szkolenia studentów wydziałów medycznych./ dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w wymaganej kwocie (np. potwierdzenie wykonania przelewu itp.). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno ono uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/ poręczenia. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta, bindowana itp.). Termin ważności gwarancji - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert (przez cały okres związania ofertą). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca, (poprzez złożenie wymaganych w tym celu dokumentów) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej, przynajmniej trzy roboty budowlane w tym: a) jedna wykonana w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegająca na przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego budynku szpitalnego lub zakładu opieki medycznej, obejmująca swoim zakresem roboty wykonane na bloku operacyjnym z minimum dwoma salami operacyjnymi o łącznej wartości min. 2.800.000,00 zł; b) jedna robota budowlana o wartości min. 2.500.000,00 zł; polegająca na przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze podlegającej przebudowie/nadbudowie/rozbudowie min. 1.100,00 m3; c) jedna robota budowlana polegająca na przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego budynku szpitalnego lub zakładu opieki medycznej z blokiem operacyjnym z minimum dwoma salami operacyjnymi wykonana w konstrukcji modułowej wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego o łącznej wartości kontraktu (roboty budowlane + dostawa wraz z montażem sprzętu) min. 5.000.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wykazu robót wraz z dowodami należytego ich wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wskaże zakres wykonywanych czynności. Uprawnienia do projektowania: a. Projektant 1 (min. 1 osoba) - kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, b. Projektant 2 (min. 1 osoba) - kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, c. Projektant 3 (min. 1 osoba) - kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, d. Projektant 4 (min. 1 osoba) - kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, e. Projektant 5 (min. 1 osoba) - kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, f. Projektant 6 (min. 1 osoba) - kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, doświadczenie zawodowe : g. Kierownik Robót (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, - posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową, w tym co najmniej dwie ukończone inwestycje polegające przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze podlegającej przebudowie/nadbudowie/rozbudowie min. 1.100,00 m3 ; h. Kierownik Robót (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, i. Kierownik Robót (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, - posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową, w tym co najmniej dwie ukończone inwestycje polegające przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku szpitalnego lub zakładu opieki zdrowotnej z blokiem operacyjnym na min. 2 sale operacyjne j. Kierownik Robót (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wykazu osób wraz z oświadczeniem, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę min. 5.000.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonej opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przynajmniej trzy roboty budowlane w tym: a) jedna wykonana w formule /zaprojektuj i wybuduj/ polegająca na przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego budynku szpitalnego lub zakładu opieki medycznej, obejmująca swoim zakresem roboty wykonane na bloku operacyjnym z minimum dwoma salami operacyjnymi o łącznej wartości min. 2.800.000,00 zł; b) jedna robota budowlana o wartości min. 2.500.000,00 zł; polegająca na przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze podlegającej przebudowie/nadbudowie/rozbudowie min. 1.100,00 m3; c) jedna robota budowlana polegająca na przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie czynnego budynku szpitalnego lub zakładu opieki medycznej z blokiem operacyjnym z minimum dwoma salami operacyjnymi wykonana w konstrukcji modułowej wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego o łącznej wartości kontraktu (roboty budowlane + dostawa wraz z montażem sprzętu) min. 5.000.000,00 zł.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1/ Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych; 2/ Dokumenty potwierdzające wymogi określone w pkt 2. 2. 5. Uzupełniania do PFU; 3/ Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego wyrobu medycznego; 4/ Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Arkusz Informacji technicznej (Karta Techniczna) do każdego rodzaju sprzętu stanowiącego wyposażenie stałe oferowanego przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy; 2/ Prawidłowo wypełniona i podpisana tabela elementów ceny ryczałtowej; 3/ Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie /za zgodność z oryginałem/ (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie); 4/ Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a) nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego, b) wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie; 5/ Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający do treści SIWZ załącza Istotne postanowienia umowy (dodatek nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 2. Warunki zmiany: a. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, b. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania, c. zmiana terminu realizacji na pisemny wniosek Wykonawcy i uzyskaniu zgody Zamawiającego w przypadku b. wystąpienia prac dodatkowych, c. gdy ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego nie było możliwości przystąpienia do wykonania lub kontynuowania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, d. gdy ze względu na warunki atmosferyczne nie jest możliwe prowadzenie robót w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. e. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian na wniosek Zamawiającego odebranej Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, f. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, g. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, h. wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, i. Zmiany rozwiązań technicznych o których mowa w § 6 ust.3 umowy. j. Zmiana podwykonawcy lub zakresu realizowania przez niego robót na pisemny wniosek Wykonawcy. k. Zmiana sposobu dokonywania rozliczeń na pisemny wniosek jednej ze stron Umowy. 3. Wszelkie uzupełnienia i zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 4 . 4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców Zamawiającego lub Wykonawcy, zmianach osób wyznaczonych do sprawowania nadzoru nad realizacją zamówienia oraz o innych niż wymienione w ust. 2 pkt 1 błędach pisarskich.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych pok. 014.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubuskiego na lata 2007 - 2013; Priorytet nr 4. Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.2 Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 4.2.1 Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Realizacja projektu: Dostosowanie infrastruktury Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. do potrzeb szkolenia studentów wydziałów medycznych. Nr umowy o dofinansowanie RPLB.04.02.01-08-003/14-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.