Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Lubliniec: NAZWA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie :
Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6
Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8,
Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9.
Numer ogłoszenia: 263994 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu , ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAZWA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie : Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6 Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8, Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.Opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Lublińcu i dozór obiektu, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 199 7r . ( Dz.U.05.145.1221 z późn. zm. ) . 4.1.1.Zakres usług do świadczenia których zobowiązany będzie Wykonawca: 4.1.1.a. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego przez 1 pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia w godzinach od 6.00 do 19.00 w dni robocze dla Urzędu Skarbowego w Lublińcu 1) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do budynku, dokonywanie obchodu na zewnątrz, wewnątrz w tym korytarzy toalet, piwnic; 2) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia osób przebywających w budynku Urzędu Skarbowego w Lublińcu; aktywne i ciągłe nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i klientów w holu Urzędu; obsługa osób niepełnosprawnych; 3) obserwacja systemu monitorów połączonych z kamerami zainstalowanymi w Urzędzie i na zewnątrz budynku; 4) zapewnienie porządku w budynku i jego otoczeniu, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych do pomieszczeń biurowych i magazynowych; 5)wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Urzędu oraz osobom sprzątającym w obiekcie za pokwitowanie w stosownym rejestrze; 6)przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w przeznaczonej na ten cel w gablocie i szafie pancernej; 7) monitorowanie dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami i niezwłoczne reagowanie i zgłaszanie tego faktu wyznaczonemu pracownikowi Urzędu; 8) monitorowanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru i napadu; 9) dozór obiektu przed kradzieżą i dewastacją mienia Zamawiającego ; 10)współdziałanie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obiektu i ochrony osób oraz mienia z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji, straży Pożarnej oraz innymi właściwymi służbami; 11) sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektu przez pracowników Urzędu i osoby sprzątające; 12) sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń w budynku; 13)wstępne informowanie interesantów przybywających do Urzędu Skarbowego i współpraca w tym zakresie z pracownikami Zamawiającego; 14) obsługa centrali telefonicznej Zamawiającego w pełnym zakresie; 15)w razie zagrożenia pożarowego natychmiastowe potwierdzenie tego faktu Straży Pożarnej zgodnie z procedurą; udzielanie wsparcia pracownikom Zamawiającego i interesantom w przypadku ewakuacji z budynku; 16)właściwe reagowanie w przypadku awarii i klęsk żywiołowych, itp. 17) stosowanie się do aktów prawa wewnętrznego regulujących tok pracy Urzędu Skarbowego w Lublińcu. 4.1.1.b. Dozór obiektu - budynku Urzędu Skarbowego w Lublińcu całodobowy. 1) monitorowanie telefoniczne i radiowe lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego. 2)ochronę bezpośrednią obiektu, poprzez uruchomienie interwencyjnej grupy natychmiastowej reakcji, która w ramach należytej staranności, bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału podejmie czynne działania i dotrze do budynku w czasie nie dłuższym niż 15 minut. 4.1.1.c .Wykonawca odpowiada za szkody powstałe poprzez kradzież z włamaniem w czasie pełnionego przez jego pracowników dozoru. 4.1.1.d. Wykonawca zobowiązany będzie również: 1)wyposażyć pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, imienne identyfikatory firmy; 2)wyposażyć pracowników w sprzęt łączności bezprzewodowej i utrzymywać z nimi stałą łączność; 3)założyć i prowadzić książki dyżurów wpisywać fakt zakończenia i przyjęcie służby oraz uwagi stwierdzone w trakcie służby; 4)informować pisemnie Zamawiającego o każdorazowych zmianach w zatrudnieniu; 5)zapoznać pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą wyłączników głównych prądu, ppoż,obsługi urządzenia dźwigowego; 6)egzekwować przestrzeganie przez interesantów zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia, itp. 7)niezwłocznie informować upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszystkich istotnych zdarzeniach zaistniałych na terenie chronionego budynku i posesji. ZADANIE nr 2 - konwój wartości pieniężnych kod CPV- 74610000-8 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 4.1.2. świadczenia usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych w wysokości nie przekraczającej 1 jednostki obliczeniowej, na trasie pomiędzy siedzibą Urzędu Skarbowego w Lublińcu, a siedzibą BANKU w Lublińcu ( w odległości do 500 m od siedziby tut. urzędu) przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony I stopnia, a także uprawnienia wynikające z Rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 1) usługa w zakresie konwojowania wartości pieniężnych odbywa się pieszo w dniach pracy Urzędu Skarbowego od poniedziałku do piątku. 2) konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie z udziałem kasjerki. ZADANIE nr 3 - usługi sprzątania, usługi porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku 4.1.3. usługi sprzątania w budynku - kod CPV 90911200-8; 4.1.4. usługa porządkowa (utrzymania czystości i estetyki wokół budynku tut. urzędu skarbowego; kod CPV 90914000-7 - w tym koszenie trawników) 4.1.5 usługa odśnieżania parkingu, terenu przed budynkiem Urzędu Skarbowego - kod CPV 90620000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 - zawarty jest w załączniku nr 13 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 74.61.00.00 - 74.61.00.00 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji , o której mowa w art.15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, co najmniej 2 usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy w budynkach użyteczności publicznej, o wartości powyżej 150.000,00 brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( jedna usługa - oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy). Ponadto warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, co najmniej 2 usługi w zakresie sprzątania w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 2300 m2 o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( jedna usługa - oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy). Uwaga: Budynek użyteczności publicznej - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, i opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym,lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji (zgodnie z §3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U z 2002 r., nr 75, poz. 690 z późn. zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym tj. dysponuje samochodową grupą interwencyjną, której zadaniem będzie w przypadku zagrożenia dotarcie do obiektu tut. urzędu w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji, wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje min. 10 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, pracowników co najmniej z licencją I stopnia każdy, mających stosowną wiedzę w zakresie realizacji usługi ochrony osób i mienia oraz 5 osobami zdolnymi do realizacji usługi sprzątania. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, może polegać na:wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000, 00 zł. oraz posiada aktualne ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku wartości pieniężnych w transporcie na wartość co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lublińcu 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lublińcu 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7b stanowisko kancelaria- sala obsługi podatnika, za pośrednictwem poczty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.