To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Lubliniec: Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie :
Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6
Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8,
Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9.
Numer ogłoszenia: 322446 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263994 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie : Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6 Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8, Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Lublińcu i dozór obiektu, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 199 7r . ( Dz.U.05.145.1221 z późn. zm. ) . Zakres usług do świadczenia których zobowiązany będzie Wykonawca: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego przez 1 pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia w godzinach od 6.00 do 19.00 w dni robocze dla Urzędu Skarbowego w Lublińcu 1) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do budynku, dokonywanie obchodu na zewnątrz, wewnątrz w tym korytarzy toalet, piwnic; 2) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia osób przebywających w budynku Urzędu Skarbowego w Lublińcu; aktywne i ciągłe nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i klientów w holu Urzędu; obsługa osób niepełnosprawnych; 3) obserwacja systemu monitorów połączonych z kamerami zainstalowanymi w Urzędzie i na zewnątrz budynku; 4) zapewnienie porządku w budynku i jego otoczeniu, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych do pomieszczeń biurowych i magazynowych; 5)wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Urzędu oraz osobom sprzątającym w obiekcie za pokwitowanie w stosownym rejestrze; 6)przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w przeznaczonej na ten cel w gablocie i szafie pancernej; 7) monitorowanie dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami i niezwłoczne reagowanie i zgłaszanie tego faktu wyznaczonemu pracownikowi Urzędu; 8) monitorowanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru i napadu; 9) dozór obiektu przed kradzieżą i dewastacją mienia Zamawiającego ; 10)współdziałanie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obiektu i ochrony osób oraz mienia z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji, straży Pożarnej oraz innymi właściwymi służbami; 11) sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektu przez pracowników Urzędu i osoby sprzątające; 12) sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń w budynku; 13)wstępne informowanie interesantów przybywających do Urzędu Skarbowego i współpraca w tym zakresie z pracownikami Zamawiającego; 14) obsługa centrali telefonicznej Zamawiającego w pełnym zakresie; 15)w razie zagrożenia pożarowego natychmiastowe potwierdzenie tego faktu Straży Pożarnej zgodnie z procedurą; udzielanie wsparcia pracownikom Zamawiającego i interesantom w przypadku ewakuacji z budynku; 16)właściwe reagowanie w przypadku awarii i klęsk żywiołowych, itp. 17) stosowanie się do aktów prawa wewnętrznego regulujących tok pracy Urzędu Skarbowego w Lublińcu. Dozór obiektu - budynku Urzędu Skarbowego w Lublińcu całodobowy. 1) monitorowanie telefoniczne i radiowe lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego. 2) ochronę bezpośrednią obiektu, poprzez uruchomienie interwencyjnej grupy natychmiastowej reakcji, która w ramach należytej staranności, bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału podejmie czynne działania i dotrze do budynku w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe poprzez kradzież z włamaniem w czasie pełnionego przez jego pracowników dozoru. Wykonawca zobowiązany będzie również: 1) wyposażyć pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, imienne identyfikatory firmy; 2) wyposażyć pracowników w sprzęt łączności bezprzewodowej i utrzymywać z nimi stałą łączność; 3) założyć i prowadzić książki dyżurów wpisywać fakt zakończenia i przyjęcie służby oraz uwagi stwierdzone w trakcie służby; 4) informować pisemnie Zamawiającego o każdorazowych zmianach w zatrudnieniu; 5) zapoznać pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą wyłączników głównych prądu, ppoż,obsługi urządzenia dźwigowego; 6) egzekwować przestrzeganie przez interesantów zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia, itp. 7) niezwłocznie informować upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszystkich istotnych zdarzeniach zaistniałych na terenie chronionego budynku i posesji. ZADANIE nr 2 - konwój wartości pieniężnych kod CPV- 74610000-8 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 4.1.2. świadczenia usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych w wysokości nie przekraczającej 1 jednostki obliczeniowej, na trasie pomiędzy siedzibą Urzędu Skarbowego w Lublińcu, a siedzibą BANKU w Lublińcu ( w odległości do 500 m od siedziby tut. urzędu) przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony I stopnia, a także uprawnienia wynikające z Rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 1) usługa w zakresie konwojowania wartości pieniężnych odbywa się pieszo w dniach pracy Urzędu Skarbowego od poniedziałku do piątku. 2) konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie z udziałem kasjerki. ZADANIE nr 3 - usługi sprzątania, usługi porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku 4.1.3. usługi sprzątania w budynku - kod CPV 90911200-8; 4.1.4. usługa porządkowa (utrzymania czystości i estetyki wokół budynku tut. urzędu skarbowego; kod CPV 90914000-7 - w tym koszenie trawników) 4.1.5 usługa odśnieżania parkingu, terenu przed budynkiem Urzędu Skarbowego - kod CPV 90620000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 - zawarty jest w załączniku nr 13 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 92.55.22.00 - 92.55.22.00 74.61.00.00 - 74.61.00.00 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SELW-2 SP.ZO.O, UL.STASZICA 27, 41-200 SOSNOWIEC, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128854,80
Oferta z najniższą ceną: 128854,80 / Oferta z najwyższą ceną: 132840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.