Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Kraków: Transport elementów techniki lotniczej ADM.24-06/08
Numer ogłoszenia: 264013 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie , Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, fax. 012 6428700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport elementów techniki lotniczej ADM.24-06/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest transport do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie: 2. Zadanie 1. Transport elementów techniki lotniczej - 4 zestawy kontenerów składających się z Tary nr 1 i Tary nr 2 z 61 Skwierzyńskiej Brygady Rakietowej Obrony Powietrznej, ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna. Pojazdy muszę mieć możliwość załadunku bocznego lub górnego. Wymiary tar: Tara nr 1: wysokość 166 cm szerokość 155 cm długość 960 cm Tara nr 2: wysokość 127 cm szerokość 105 cm długość 400 cm 3. Zadanie 2. Transport śmigłowca Mi-2 z Bydgoszczy 2 Baza Lotnicza, ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz do Brukseli - Królewskie Muzeum Sił Zbrojnych. W drodze powrotnej transport F-84 Thunderstreak (naczepa niskopodwoziowa typu semi plus zwykła naczepa z załadunkiem bocznym i górnym - zwykła naczepa tylko w drodze powrotnej). CPV 60181000-0. 4. Zadanie 3. Transport samolotu Mig 21 z Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie do Shrivenham (Akademia Obrony Zjednoczonego Królestwa, Defence Academy of the United Kingdom- Shrivenham, Swindon, Wiltshire, SN6 8LA, UK) (przyczepa niskopodwoziowa typu semi). W drodze powrotnej transport samolotu Hawker Siddeley Harrier (dwie przyczepy niskopodwoziowe typu semi i tieffbet) CPV 60181000-0. 5. Wszystkie czynności związane z załadunkiem zabezpiecza jednostka przekazująca natomiast rozładunek zabezpiecza Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. -Rozładunek nastąpi w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie w dniach roboczych, w godzinach 800 - 1500. 6. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Muzeum Lotnictwa Polskiego dokładny termin odbioru ładunku. 7. Zakres usługi obejmuje: 7.1. uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń, w szczególności związanych z gabarytami ładunku. 7.2. transport ładunku. 7.3. Czas awizowania transportu nie krótszy niż 4 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt IX niniejszej specyfikacji. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie przedstawia tylko jeden komplet dokumentów podmiotowych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 2 do SIWZ/ oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego /zał. nr 3 do SIWZ/. 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający wykluczy wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Jana Pawła II 39
30-969 Kraków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport elementów techniki lotniczej - 4 zestawy kontenerów składających się z Tary nr 1 i Tary nr 2 z 61 Skwierzyńskiej Brygady Rakietowej Obrony Powietrznej, ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna. Pojazdy muszę mieć możliwość załadunku bocznego lub górnego. Wymiary tar: Tara nr 1: wysokość 166 cm szerokość 155 cm długość 960 cm Tara nr 2: wysokość 127 cm szerokość 105 cm długość 400 cm CPV 60181000-0.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Transport śmigłowca Mi-2 z Bydgoszczy 2 Baza Lotnicza, ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz do Brukseli - Królewskie Muzeum Sił Zbrojnych. W drodze powrotnej transport F-84 Thunderstreak (naczepa niskopodwoziowa typu semi plus zwykła naczepa z załadunkiem bocznym i górnym - zwykła naczepa tylko w drodze powrotnej). CPV 60181000-0..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport samolotu Mig 21 z Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie do Shrivenham (Akademia Obrony Zjednoczonego Królestwa, Defence Academy of the United Kingdom- Shrivenham, Swindon, Wiltshire, SN6 8LA, UK) (przyczepa niskopodwoziowa typu semi). W drodze powrotnej transport samolotu Hawker Siddeley Harrier (dwie przyczepy niskopodwoziowe typu semi i tieffbet) CPV 60181000-0..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Dostawa kruszywa granitowego na remont dróg gminnych
- Usługi w zakresie najmu sprzętu do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2025 r. w gminie Orzysz
- Dostawa łamanego kruszywa dolomitowego - klińca 4-31,5 (32) mm w ilości 2000 Mg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.