eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/35PN/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Zabrze: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/35PN/2014.
Numer ogłoszenia: 264319 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232221 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/35PN/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/35PN/2014 Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów: Pakiet nr 1 - Cyfrowy rejestrator Holterowski EKG - 1 szt. Pakiet nr 2 - Pompa objętościowa - 1 szt. Pakiet nr 3 - Respirator transportowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu - załącznik nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ formularz cenowy. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) zaoferują produkty (sprzęt) zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679 ze zm.), posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 2) zaoferują produkty (sprzęt) zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku 6 do SIWZ tj. Parametry techniczne 3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy rok produkcji 2014 - dot. wszystkich Pakietów 4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu, 5) zapewnią transport produktu (sprzętu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 7) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik 4 do SIWZ 8) przeszkolą personel Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty dostarczenia sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru, 9) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim, 10) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii - dotyczy wszystkich pakietów, 11) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy zagwarantuje aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego - dotyczy wszystkich pakietów, 12) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego - dotyczy wszystkich pakietów, 13) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy - dotyczy wszystkich pakietów, 14) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat - dotyczy wszystkich pakietów, 15) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi - dotyczy wszystkich pakietów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cyfrowy rejestrator Holterowski EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL-PROD Krzysztof Bregulla, ul. Szkolna 33, 44-160 Rudzieniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8055,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10476,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12852,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pompa objętościowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5578,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5578,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5578,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Respirator transportowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL-PROD Krzysztof Bregulla, ul. Szkolna 33, 44-160 Rudzieniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.