Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Ciechanów: Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Gminy Miejskiej Ciechanów
Numer ogłoszenia: 264413 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Gminy Miejskiej Ciechanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w następującym zakresie: 1) opiniowanie pod względem prawnym umów cywilnoprawnych, porozumień administracyjnych, ugód administracyjnych i sądowoadministracyjnych, a także decyzji i postanowień (tylko w przypadku zgłoszenia takiego wymogu) zawieranych przez Prezydenta Miasta/Gminę Miejską Ciechanów: a. natychmiast po otrzymaniu takiego wniosku, b. w terminie 3 dni po otrzymaniu takiego wniosku, c. w terminie max. 7 dni, gdy wniosek nie zawiera terminu sporządzenia opinii, d. w terminie do 21 dni w przypadku wystąpienia przez Wykonawcę ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego o przedłużenie terminów o których mowa w ppkt a-c, w sytuacji gdy przedmiot opinii dotyczy kwestii o znacznym stopniu skomplikowania i obszerności, 2) sporządzanie opinii, udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa: a) Prezydentowi Miasta i jego Zastępcom, b) Skarbnikowi, c) Sekretarzowi Miasta, d) następującym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta: Kancelarii Prezydenta Miasta, Wydziałowi Inwestycji, Referatowi Teleinformatyki, Biurze Obsługi Interesanta, Wydziałowi Finansowo-Budżetowemu-Referatowi Podatków, e) jednostkom organizacyjnym Miasta - na zasadach i w terminach określonych w pkt. 1) a, b, c, f) innym komórkom organizacyjnym niż te wymienione w pkt d) w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Kierownika Kancelarii Prezydenta, 3) wykonywanie zastępstwa procesowego w zakresie udzielonych pełnomocnictw oraz przedstawianie Prezydentowi Miasta wniosków co do zabezpieczenia roszczeń i celowości wszczęcia właściwych czynności sądowych i egzekucyjnych, 4) udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania, 5) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach dotyczących egzekucji należności Miasta, 6) prowadzenie rejestru spraw sądowych, 7) informowanie Prezydenta i jego Zastępców o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 8) uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest zawarcie ugody w sprawach majątkowych, 9) zapewnienie w każdy dzień pracy Urzędu Miasta min 2- godzinnych dyżurów rozpoczynających się od godziny 8.00 w siedzibie Zamawiającego przez radcę prawnego lub adwokata albo prawnika zagranicznego w celu bieżącej obsługi komórek organizacyjnych Urzędu, o których mowa w § 1 pkt 2 ppkt d i f..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie spełniania warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pzp, zgodnie z załącznikiem stanowiącym wzór dokumentu dodatek nr 2 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie realizację w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda polegających na obsłudze prawnej jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego szczebla gminnego, w tym co najmniej jednej usługi dla gminy liczącej minimum 40 tys. stałych mieszkańców, z czego co najmniej jedna usługa trwała lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie spełniania warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pzp, zgodnie z załącznikiem stanowiącym wzór dokumentu dodatek nr 2 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób minimum 3 osobami z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub osobami, które są prawnikami zagranicznymi wykonującymi stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej. Powyższe osoby muszą posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie jako radca prawny lub adwokat lub prawnik zagraniczny w świadczeniu pomocy prawnej jednostkom samorządu terytorialnego szczebla gminnego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie spełniania warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pzp, zgodnie z załącznikiem stanowiącym wzór dokumentu dodatek nr 2 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony i podpisany formularz oferty. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do siwz. b) Wypełniony formularz cenowy- Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 9 do siwz. b) podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 10 do siwz; c) w przypadku jeżeli wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów- wiedzy i doświadczenia pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 4 do siwz. d) w przypadku jeżeli wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do realizacji zamówienia pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 7 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: - zmiany osób wyznaczonych do realizacji umowy. Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku, za pisemną zgodą Zamawiającego, a osoba zastępująca dotychczasową osobę musi wykazać się przynajmniej takim samym doświadczeniem i kwalifikacjami jak osoba zastępowana. - zmiany godzin urzędowania osób wyznaczonych do realizacji umowy w poszczególne dni tygodnia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Stanowisko ds Zamówień Publicznych, pokój nr 4, Pl. Jana Pawła II 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Wodna 1 06-400 Ciechanów, do Biura Podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego sala konferencyjna ul. Wodna 1, dnia 21.12.2012r. o godzinie 11:15. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2025.
- Świadczenie usług pocztowych
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- Dostawa samochodów dostawczych
- Opieka weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Pawłowie w 2025 roku
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 12 placówek oświatowych oraz żłobka położonych na terenie miasta Ciechanów na 2025 rok
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.