To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Piła: Dostawa artykułów administracyjno- biurowych, dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile
Numer ogłoszenia: 264450 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228090 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno- biurowych, dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest sukcesywne dostarczanie artykułów administracyjno-biurowych, w tym dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów ( kardridże, tonery i rolki). Nazwę modelu urządzenia, w którym dany materiał ma być eksploatowany i prognozowaną jego liczbę określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca dostarczać winien przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień wystawianych pisemnie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, własnym transportem lub na własny koszt. Oferowany asortyment winien odpowiadać określonym normom jakościowym i wydajnościowym. Zastosowanie zaoferowanych tonerów i kardridży nie naruszy gwarancji prawnych producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek. Wykonawca zapewni naprawę lub wymianę urządzenia oraz części na własny koszt, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktów przez niego zaoferowanych. Dotyczy to urządzenia zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu. W przypadku zastosowania materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę w urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca przejmie odpowiedzialność gwarancyjną na takich samych zasadach jak to uczynił producent. Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów administracyjno-biurowych wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wybory najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu drukującego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów niezależnie od stanu technicznego sprzętu drukującego w dniu rozpoczęcia eksploatacji zaoferowanych materiałów. Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i komputerowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów muszą umożliwiać zadrukowanie, co najmniej identycznej liczby kartek, jak materiały wymienione w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wydajność wydruków należy mierzyć zgodnie z normą ISO/IEC19752 dla laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i 24712 dla nabojów do drukarek atramentowych lub za pomocą norm równoważnych do wyżej wskazanych. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarto w SIWZ pkt. III Przedmiot zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AFE Pentap, ul. Rogozińska 11C, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104225,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137569,02
Oferta z najniższą ceną: 137569,02 / Oferta z najwyższą ceną: 179614,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2025 r.
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Artykuły biurowe
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.