Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Poznań: USŁUGI W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1156 POZNAŃ ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU
Numer ogłoszenia: 264603 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1156 POZNAŃ ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżącej kompleksowej obsługi prawnej Jednostki Wojskowej Nr 1156 w Poznaniu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu tj.: - Jednostka Wojskowa nr 1156 - Poznań, - Jednostka Wojskowa nr 1154 - Poznań, - Jednostka Wojskowa nr 3091 - Poznań, - Jednostka Wojskowa nr 2644 - Poznań, - Orkiestra Reprezentacyjna Sił Powietrznych - Poznań, - Jednostka Wojskowa nr 2823 - Poznań Babki, - Jednostka Wojskowa nr 1950 - Leszno, - Jednostka Wojskowa nr 3605 - Śrem. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania. Zadanie 1- Jednostka Wojskowa nr 1156 w Poznaniu, Jednostka Wojskowa nr 1154 w Poznaniu, Jednostka Wojskowa nr 3091 w Poznaniu, Jednostka Wojskowa nr 2823 w Poznaniu Babki, Jednostka Wojskowa nr 2644 w Poznaniu, Orkiestra Reprezentacyjna Sił Powietrznych w Poznaniu; Zadanie 2 - Jednostka Wojskowa nr 1950 w Lesznie, Jednostka Wojskowa nr 3605 w Śremie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67.ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usługi w zakresie obsługi prawnej świadczonej podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, , z których każda w okresie jednego roku wynosi min. : 50 000, 00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla zadania nr 1, 7 000,00zł brutto (siedem tysięcy złotych) dla zadania nr 2 .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, a mianowicie: dysponuje min. jednym radcą prawnym z ważnymi uprawnieniami radcy prawnego, tj. posiadającym wpis na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2002 r Nr 123, poz.1065 ze zm.) oraz aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub dysponuje min. jednym adwokatem z ważnymi uprawnieniami adwokata, tj. posiadającym wpis na listę adwokatów, o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r Nr 146, poz.1188 ze zm.) oraz aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej w jednostkach wojskowych lub w innych instytucjach MON - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. łącznej wartości brutto umowy świadczonych usług , określonej w § 6 pkt 4 w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT; b. zmiany osób świadczących usługę z zachowaniem wymagań określonych w § 4 .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 11156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Kancelaria Jawna pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 11156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań Kancelaria Jawna pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w 2024 roku z podziałem na części.
- Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Przebudowa z rozbudową willi miejskiej przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Sukcesywny zakup artykułów biurowych w tym papieru i baterii
- Wzmocnienie nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 199 m. Mierzyn
- "Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych oraz dostawa nowych komórkowych aparatów telefonicznych dla PIM Sp. z o.o." - nazwa skrócona
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Świadczenie usług prawnych na rzecz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, część 1 ÷ 3
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.