To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-29
Inowrocław: Świadczenie usług ratownictwa na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 264841 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253891 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555350, faks 052 3555366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ratownictwa na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przez pojęcie pływalni należy rozumieć: Krytą Pływalnię Wodny Park, Krytą Pływalnię Delfin, Inowrocławską Termę i Basen Odkryty. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez ratowników wodnych na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji, w zakresie: 1) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie niecek, 2) obserwowania wyznaczonych obszarów wodnych, niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczych, zapobiegania skutkom zagrożeń, w tym nadzór nad ruchem osób w obrębie niecek i trybun, 3) reagowania w przypadku naruszania zasad korzystania z wyznaczonych obszarów wodnych, w tym przestrzegania zarządzeń, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych Zamawiającego i nadzoru nad przestrzeganiem regulaminów pływalni, oraz przepisów BHP i ppoż., 4) utrzymywania porządku w punktach medycznych i socjalnych oraz wykorzystywanie tych pomieszczeń wyłącznie do celów służbowych, 5) kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację, w tym obsługi i konserwacji sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny, w tym podnośnik hydrauliczny i zjeżdżalnia wodna), 6) bieżącej dokumentacji prowadzonych działań ratowniczych, w tym kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowania wyników kontroli w dziennikach dyżurów ratowników, 7) niepozostawiania kąpiących się bez opieki ratownika, 8) oczyszczania powierzchni, przelewów oraz dna niecek i wanien typu spa, przeznaczonych do kąpieli i rekreacji z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, 9) przeglądów stanu urządzeń i sprzętu wykorzystywanego do ratownictwa wodnego, w tym dbania o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, 10) pełnienia dyżurów przez ratowników w jednolitych, odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych w kolorze pomarańczowym, 11) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb użytkowników oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektów, 12) obsługi niecek rekreacyjnych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników (np.: poprzez uruchamianie grzybka wodnego, zjeżdżalni wodnej, itp.) 13) wykonywania innych poleceń kierownictwa obiektów (w ramach umowy), 14) zapowiedzi komunikatów przez system nagłaśniający, 15) sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych, naruszeń zasad korzystania z wyznaczonych obszarów wodnych w szczególności granic stref dla umiejących pływać, 16) wpisywania na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji, w szczególności dotyczących nagłych zmian warunków atmosferycznych, 17) niezwłocznego informowania Zamawiającego o zagrożeniach bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych, 18) pisemnego zgłaszania (oprócz wpisów w dziennikach dyżurów ratowników) zaistniałych zdarzeń oraz uszkodzeń lub braków w wyposażeniu. Nieprzestrzeganie opisanych wyżej szczegółowych obowiązków stanowi nienależyte wykonanie umowy i upoważnia Ośrodek Sportu i Rekreacji do obciążenia karą umowną w wysokości 10% wartości miesięcznego wynagrodzenia przy czym za opuszczenie niecki basenowej kara ta wynosi 15%. Wykaz obiektów: - Kryta Pływalnia Wodny Park, ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu; czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 600 - 2200 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 1000 - 2200; obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 - 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi; dwa stanowiska ratownicze - zgodnie z normą; - Kryta Pływalnia Delfin, ul. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu; czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 600 - 2200 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 1000 - 2200; obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m; jedno stanowisko ratownicze - zgodnie z normą; - Basen Odkryty, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu; czerwiec, lipiec, sierpień czynny od poniedziałku do niedzieli w godzinach 1000 - 1800; obiekt posiada nieckę o wymiarach 25,0 x 50,0 m; dwa stanowiska ratownicze - zgodnie z normą; - Inowrocławska Terma, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu; marzec, kwiecień, maj, listopad, grudzień czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 900 - 1800, czerwiec, wrzesień, październik czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 900 - 2000 oraz lipiec i sierpień w godzinach 900 - 2200; obiekt posiada nieckę o wymiarach 23,0 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi; jedno stanowisko ratownicze - zgodnie z normą. UWAGA: Planowana ilość godzin wynosi 20.880 Powyższa ilość godzin jest wartością maksymalną, nieuwzględniającą pomniejszeń wynikających z przerw technologicznych i potrzeb Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 92.60.00.00 - Usługi sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOORDYNATOR TERENOWY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"KOORDYNATOR TERENOWY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Koordynator Terenowy Sp. z o.o., Dworcowa 56, 85-010 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332806,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 278956,80
Oferta z najniższą ceną: 260582,40 / Oferta z najwyższą ceną: 321134,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Obsługa instruktorska do prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania
- USŁUGA MEDYCZNA U OSOBY SKIEROWANEJ PRZEZ FUNKCJONARIUSZY POLICJI PROWADZĄCYCH CZYNNOŚCI SŁUŻBOWE NA TERENIE DZIAŁANIA KPP W WEJHEROWIE
- Przeprowadzenie szczepień ochronnych w zakresie przeciwdziałania zakażeniom meningokokowym w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski, szczepionką skoniugowaną Nimenrix
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.