Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Katowice: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM
Numer ogłoszenia: 264932 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu- realizowanego przez WUP w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL. 1. Krzesło obrotowe - 2 szt. Krzesło biurowe obrotowe - na stelażu pięcioramiennym wyposażonym w kółka. Posiada mechanizm umożliwiający regulację wysokości siedziska, regulację odchylania oparcia/siedziska z możliwością dostosowania sprężystości odchylenia oparcia do ciężaru siedzącego. Wymiary siedziska to minimum 470x410 mm. Wysokość całkowita krzesła z uwzględnieniem możliwości regulacji powinna wynosić od 990 mm do 1190 mm a z zagłówkiem 1149 mm do 1420 mm. Podłokietniki z możliwością regulacji wysokości oraz odległości od siedziska z nakładką poliuretanową. Wyposażone w zagłówek z regulacją odchylenia. Fotel o ergonomicznym kształcie, tapicerowany materiałem kori; kolorystyka: stelaż: czarny; oparcie siedzisko: czarny (S-18). Płynna regulacja wysokości za pomocą podnośnika. 2. Biurko - szt. 2 Biurko o wymiarach 1400x800x740 - szt. 2. Kolor brzoza polarna; Blat wykonany z płyty wiórowej. Grubość blatu minimum 28 mm gwarantująca sztywność wyrobu. Krawędzie frontowe zabezpieczone przed uszkodzeniem taśmą PCV grubości 2 mm. Dwa przeloty kablowe o średnicy 80 mm. Blat zamocowany do stelaża w sposób umożliwiający łatwy montaż i demontaż wyrobu bez uszczerbku dla parametrów technicznych wyrobu (sztywności). Stelaż (wysokość 740 mm): stelaż z pionowym i poziomym prowadzeniem okablowania na bazie nóg kolumnowych, kolumna stalowa, malowana proszkowo, czarna. Stopa wykonana z aluminium polerowanego. 3. Kontener - szt. 2 Kontener mobilny z czterema szufladami o wymiarach 434x800x740. Kolor brzoza polarna. Kontener musi być wykonany z płyty melaminowanej grubości co najmniej 18 mm. Szuflady tworzywowe z możliwością organizacji przestrzeni; jedna szuflada piórnikowa. Wszystkie szuflady zamykane zamkiem centralnym z blokadą wysuwu drugiej szuflady, zamocowane do korpusu poprzez prowadnice kulkowe o nośności minimum 35 kg. Uchwyty metalowe satynowane gwarantujące trwałość oraz wygodę użytkowania. 4. Szafa pod urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Szafa o wymiarach 802x432x777. Kolor brzoza polarna. Szafa wykonana z płyty melaminowej. Wieniec górny wykonany z płyty o grubości 28 mm w kolorze frontu. Krawędzie frontowe oklejone obrzeżem PVC o grubości 2 mm, pozostałe obrzeżem PVC o grubości 0,5mm lub grubszym. Korpus wykonany z płyty o grubości minimum 18mm, zabezpieczony taśmą PVC. Ściana tylna i front (drzwi) wykonane z płyty o grubości 18mm. Lewe skrzydło dodatkowo uzbrojone w elastyczną listwę przymykową. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem i gwarantujące odpowiednią stabilność konstrukcji. Krawędzie półek oklejone obrzeżem PVC o grubości minimum 0,5 mm. Szafa wyposażona w stopki umożliwiające regulację poziomu od wewnątrz co znacznie poprawia walory użytkowe mebla. W szafie należy zamocować jedną półkę umożliwiającą ustawienie dwóch rzędów dokumentów. 5. Szafa aktowa - 1 szt. Szafa aktowa o wymiarach 1202x432x2185 - 5 szt. Kolor: brzoza polarna Szafa wykonana z płyty melaminowej. Wieniec górny wykonany z płyty o grubości 28 mm w kolorze frontu. Krawędzie frontowe oklejone obrzeżem PVC o grubości 2 mm, pozostałe obrzeżem PVC o grubości 0,5mm lub grubszym. Korpus wykonany z płyty o grubości minimum 18mm, zabezpieczony taśmą PVC. Ściana tylna i front (drzwi) wykonane z płyty o grubości 18 mm. Lewe skrzydło dodatkowo uzbrojone w elastyczną listwę przymykową. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem i gwarantujące odpowiednią stabilność konstrukcji. Krawędzie półek oklejone obrzeżem PVC o grubości minimum 0,5 mm. Szafa wyposażona w stopki umożliwiające regulację poziomu od wewnątrz co znacznie poprawia walory użytkowe mebla. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania dokumentów szafa musi być zamykana zamkiem baskwilowym. Metalowe uchwyty satynowane o szerokim rozkładzie (12,9). W szafie należy zamocować pięć półek umożliwiające ustawienie sześciu rzędów dokumentów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa osoba upoważniona przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy
adres: ul. Kościuszki 30
40-048 Katowice
pokój 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice pokój 352 Kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu-, Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont stropów w piwnicy budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy w 4 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
- Przebudowa ul. Górnika w Katowicach
- Dostawa odczynników chemicznych
- Organizacja konferencji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach Część I , Część II
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- IR.ZP.271.11.2025 Budowa przedszkola w formie zaprojektuj i wybuduj wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Florynka - pierwsze wyposażenie
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla poszczególnych obszarów Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.