To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-30
Lublin: Dostawa artykułów i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 265312 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174938 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 46 47 427, faks 81 46 47 427.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych (towarów) na potrzeby własne Zamawiającego. 2.Ilość towarów objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach do 20 % zamówienia bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony Wykonawcy. 3.Wykonawca powinien dostarczać Zamawiającemu dokładnie ten towar, który jest wymieniony w zamówieniu i który został przez niego zaoferowany. 3.Towary będą dostarczane partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii towarów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do wyznaczonych pomieszczeń w budynkach zajmowanych przez Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie znajdujących się w Lublinie przy: - ul. Krakowskie Przedmieście 78, - ul. Konrada Wallenroda 4D, - ul. Boczna Lubomelskiej 13, w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. 4. Zamówienia obejmuje: bloki listowe, bloki rysunkowe, bloki techniczne, cienkopisy, datowniki, długopisy, długopisy na sprężynce, długopisy żelowe, dziurkacze, etykiety samoprzylepne RFID, etykiety do drukarki DYMO LW 400 Duo, etykiety samoprzylepne do drukarki Datamax E Class model DMX-E-4204, farby plakatowe, farby witrażowe, flamastry, folie do laminowania A3, folie do laminowania A3 samoprzylepne, folie do laminowania A4, folie do laminowania A4 samoprzylepne, folie do laminowania A5, folie do laminowania A5 samoprzylepne, folie do laminowania A6, folie do laminowania o wymiarach 60x95 mm samoprzylepne, foliopisy, gilotyny z trymerem, grafity ołówkowe, grzbiety do bindownicy, gumki biurowe, gumki recepturki, Holdery z taśmą, kalendarze na biurko na rok 2012, kalendarze wiszące trójdzielne na rok 2012, kalkulatory, kartki samoprzylepne, kartony wizytówkowe, klej biurowy w sztyfcie, klipsy archiwizacyjne, klipy biurowe, koperty, koperty aktowe, koperty półaktowe, koperty przestrzenne, koperty bezpieczne, korektory, linijki, markery, markery do tablic suchościeralnych - białych, markery (zestawy), modelinę, naboje do pióra, nici, niszczarki, notatniki akademickie, nożyczki, nożyki do papieru, okładki do bindowania, ołówki, ołówki automatyczne, papier A4, papier A5, papier kolorowy A3, papier kolorowy A4, papier milimetrowy, papier pakowy, papier samoprzylepny, pastele olejne, pinezki, pinezki do tablic, pióra, płyty CD- R, płyty DVD + R,płyta DVD + RW, poduszki do stempli, pojemniki na dokumenty - pionowe, przekładki do segregatora, rozszywacze, samoprzylepne cyfry, samoprzylepne litery, segregatory, skoroszyty do segregatora, skoroszyty plastikowe, spinacze, sprężone powietrze, szufladki na dokumenty, tablice korkowe, taśmy do drukarki DYMO LW 400 Duo, taśmy do drukarki SATO GL412e, taśmy barwiące do drukarki Datamax E Class model DMX-E-4204, taśmy do metkownic, taśmy klejące, taśmy klejące dwustronne, taśmy pakowe (brązowe, klejące), teczki do podpisu, teczki introligatorskie na akta osobowe, teczki wiązane, teczki z gumką, teczki zawieszkowe, temperówki, termookładki, tusze, wkłady do długopisu, wkłady żelowe, zakładki indeksujące, zakreślacze, zestawy do geometrii. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym wymienione są nazwy poszczególnych towarów, wymagania jakie każdy z nich musi spełnić, a także jednostki miary i ilości określone zostały w załącznik nr 1 do s.i.w.z...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.50 - Datowniki 37.82.21.00 - Kredki 30.23.74.30 - Markery 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 37.82.24.00 - Pastele 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra S.J., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312694,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289702,19
Oferta z najniższą ceną: 289702,19 / Oferta z najwyższą ceną: 331832,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.