To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 265340 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202938 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10. 2. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ. ZADANIE NR 1 Arbuz kg 1 kg 120 Banan gat. I (długość 15-18cm) kg 1 kg 200 Brokuły szt 1 szt 100 Brukselka kg 1 kg 50 Brzoskwinia kg 1 kg 90 Burak czerwony kg 1 kg 700 Cebula kg 1 kg 300 Cukinia kg 1 kg 120 Cytryna kg 1 kg 20 Czereśnie kg 1 kg 70 Czosnek szt 1 szt 10 Fasola sucha kg 1 kg 50 Fasola szparagowa kg 1 kg 150 Grapefruit kg 1 kg 60 Groch łuskany kg 1 kg 50 Gruszki kg 1 kg 50 Jabłka sortowane śr 7-8 cm kg 1 kg 300 Jabłka kompotowe kg 1 kg 1 500 Kalafior średnica 15-20cm szt 1 szt 300 Kalarepa kg 1 kg 80 Kapusta biała kg 1 kg 700 Kapusta czerwona kg 1 kg 150 Kapusta kiszona kg 1 kg 800 Kapusta pekińska kg 1 kg 200 Kapusta włoska kg 1 kg 100 Kiwi kg 1 kg 40 Koperek zielony p 1p 500 Mandarynka kg 1 kg 70 Marchew konsumpcyjna gat. I kg 1 kg 1 800 Mieszanka owoców suszonych kg 1 kg 5 Nektaryna kg 1 kg 70 Ogórek kiszony kg 1 kg 300 Ogórki zielone kg 1 kg 150 Papryka czerwona kg 1 kg 40 Pieczarki kg 1 kg 130 Pietruszka kg 1 kg 150 Pietruszka zielona p 1p 800 Pomarańcza kg 1 kg 100 Pomidory śr. 5-7 cm kg 1 kg 600 Por kg 1 kg 20 Porzeczka kg 1 kg 50 Rabarbar kg 1 kg 100 Rzodkiewka p 1p 300 Rzodkiew biała kg 1 kg 150 Sałata zielona szt 1 szt 300 Seler kg 1 kg 300 Szpinak kg 1 kg 200 Szczypiorek p 1p 300 Śliwki kg 1 kg 130 Truskawki kg 1 kg 50 Wiśnie kg 1 kg 50 Winogrona kg 1 kg 60 ZADANIE NR 2 Ziemniaki konsumpcyjne kg 1 kg 15 000 średnica minimum 8 cm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.21.22.13 - Groch suszony 03.22.11.00 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.11.12 - Marchew 03.22.11.13 - Cebula 03.22.11.14 - Rzepa 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.12.12 - Fasola szparagowa 03.22.12.22 - Burak pastewny 03.22.12.30 - Papryka 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.13.10 - Sałata 03.22.13.40 - Szpinak 03.22.14.20 - Kalafior 03.22.14.10 - Kapusta 03.22.12.60 - Grzyby 03.22.12.70 - Ogórki 03.22.12.40 - Pomidory 03.22.21.11 - Banany .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa DAMEX Surmański Damian, ul. Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25269,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22768,48
Oferta z najniższą ceną: 22768,48 / Oferta z najwyższą ceną: 22768,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa DAMEX Surmański Damian, ul. Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8190,00
Oferta z najniższą ceną: 8190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8190,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu ( 2 ).
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Opracowanie dokumentacji dla projektu wieloletniego w ramach Funduszu Medycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku"
- Zakup i dostawa warzyw i owoców
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.