To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Kraków: Dostawa podkładów higienicznych, pokrowców na buty, fartuchów oraz myjek
Numer ogłoszenia: 265586 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213410 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podkładów higienicznych, pokrowców na buty, fartuchów oraz myjek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podkładów higienicznych, pokrowców na buty, fartuchów oraz myjek 3.2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.19.90.00-1 odzież medyczna 3.3. Przez wyroby medyczne, należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych . 3.4. Wymagany okres niezmienności cen jednostkowych netto podanych w ofercie wynosi minimum 12 miesięcy. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GRUPA 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- EURO - CENTRUM Bożena i Cazariusz Wirkowscy Sp. J., ul. Chodakowska 10, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94003,20
Oferta z najniższą ceną: 94003,20 / Oferta z najwyższą ceną: 143560,80
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: GRUPA 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. K., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3477,60
Oferta z najniższą ceną: 3477,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4947,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- REMONT WRAZ Z WYMIANĄ URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH W POMIESZCZENIU KOTŁOWNI W BUDYNKU GASTRONOMICZNO - SPORTOWYM CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYC
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy gazet codziennych, dzienników i czasopism polskich w 2025 roku, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do chromatografii cieczowej HPLC na potrzeby Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Ścianka tenisowa w Czyżynach", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- zakup subskrypcji pakietu bezpieczeństwa wraz z przedłużeniem gwarancji na sprzęt dla 2 urządzeń FortiGate 100F oraz 2 urządzeń FortiWeb 1000E na okres 12 miesięcy - DE-dzp.272-591/24
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w "Domu Utopii" (os. Szkolne 26A) w 2025 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa obłożenia pola operacyjnego oraz bielizny i akcesoriów operacyjnych jednorazowego użytku
- Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa obuwia medycznego, odzieży chirurgicznej ..., odzieży dla ratowników medycznych ..., odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2024/25 rok
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i testów dla SP ZOZ w Głubczycach
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.