To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Suwałki: Dostawa mebli biurowych na wyposażenie nowo wybudowanego budynku Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 265907 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238131 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na wyposażenie nowo wybudowanego budynku Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli biurowych na wyposażenie nowo wybudowanego budynku Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach. 2.Szczegółowy opis i wielkość przedmiotu umowy zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. Zdjęcia rzutów poziomych biura nr 1 i biura nr 2 zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ i Załącznik nr 10 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, a także montaż i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4.Dostawa odbędzie się w godzinach pracy (7:00-15:00) Zamawiającego w Zarządzie Dróg i Zieleni w Suwałkach i po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym między stronami. 5.Dostarczony sprzęt ma być nowy, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowania, nie może nosić żadnych śladów używania. Dostarczone meble winne być wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyposażenia pomieszczeń biurowych. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble spełniały wymagania pod względem BHP zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz były dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. 6.Użyte nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta, lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w opisie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Załącznika nr 8 do SIWZ. 7.Wykonawca udziela na meble biurowe 2 - letniej gwarancji jakości, natomiast na sprzęt AGD - 5 - letniej gwarancji. Okres gwarancji liczy się od daty podpisania bez uwag protokołu zdawczo - odbiorczego. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów kontrolnych pomieszczeń oraz ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym kolorów i okuć mebli. 9.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28454,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30551,97
Oferta z najniższą ceną: 30551,97 / Oferta z najwyższą ceną: 45795,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.