To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Czeladź: Organizacja pobytów letnich dla dzieci w 2012r
Numer ogłoszenia: 266406 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204994 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pobytów letnich dla dzieci w 2012r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja pobytów letnich dla dzieci w 2012r. CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia polega na wykonaniu następującej usługi: 1) Kolonie profilaktyczne 14 - dniowe /w tym 13 noclegów/ w Beskidach dla 60 dzieci - ( dwa turnusy po 30 dzieci) wraz z wychowawcami - ilość wychowawców na każdym turnusie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (z późn. zmianami).Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ze swojej strony wychowawców oraz Kierowników kolonii posiadających niezbędne kwalifikacje. 2) Wymagania ogólne: - zakwaterowanie w jednym budynku wolnostojącym, murowanym; - wyżywienie: 4 posiłki dziennie oraz suchy prowiant na wycieczki, woda do picia zgodnie z zapotrzebowaniem). - Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ze swojej strony: - wychowawców każdego turnusu kolonii - ilość osób zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (z późn. zmianami) oraz kierowników kolonii posiadających niezbędne kwalifikacje. - osoby odpowiedzialne za realizację programu rekreacyjno - profilaktycznego. Wszystkie w/w osoby zostaną wytypowane przez Wykonawcę i przedstawione imiennie wraz z kwalifikacjami w złożonej ofercie. - opieka medyczna (dla wszystkich grup) - pielęgniarka na miejscu w ośrodku, lekarz - na wezwanie; - Wykonawca zapewnia realizację oraz zaplecze do realizacji programu rekreacyjno - profilaktycznego dla dzieci z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym opracowanego przez Wykonawcę. Celem programu powinno być promowanie zdrowego stylu życia poprzez aktywny wypoczynek, wzmacnianie działań chroniących przed zachowaniami ryzykownymi wspieranie pozytywnej aktywności dzieci i młodzieży (wymagane 3 wycieczki krajoznawcze autokarowe, organizacja ognisk - min. 2) oraz zapewnienie warsztatów z zakresu profilaktyki uzależnień w formie zajęć indywidualnych i grupowych ( min. 2 godziny lekcyjne dziennie); - Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz grup kolonijnych w obie strony. - podstawienie w obie strony zgodnie z ustalonym harmonogramem czystego, sprawnego technicznie autokaru, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci oraz zapewnienie obsługi dwóch kierowców. - w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewni autokar zastępczy na własny koszt; - ubezpieczenie grup w pełnym zakresie; Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wystawione przez właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku Kuratora oświaty, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu pobytowego. Nie spełnienie w/w warunku będzie stanowić podstawę do rozwiązania umowy z Organizatorem. 3) Wymagania dodatkowe: - budynek wolnostojący, murowany - pokoje max 4 - osobowe; - stołówka na terenie ośrodka; - węzły sanitarne z ciepłą i zimną wodą w budynku; - świetlica mieszcząca min. 40 osób, wyposażona w sprzęt RTV; - teren rekreacyjny w obrębie obiektu: boisko do gry w piłkę, miejsce na ognisko; Powyższe wymogi powinny być wkalkulowane w cenę 1 skierowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLTUR POLSKA SP Z O.O, UL. PROSTA 53, 65-783 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46500,00
Oferta z najniższą ceną: 46500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88020,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.