eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninOchrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3-go maja 43, ochrona fizyczną osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. Stódolnej 3, okresowe konwojowanie wartości pieniężnych do siedziby banku Zamawiającego, konserwację instalacji alarmowych od dn.01.02.2012r. do dn.31.01.2013r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Gostynin: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3-go maja 43, ochrona fizyczną osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. Stódolnej 3, okresowe konwojowanie wartości pieniężnych do siedziby banku Zamawiającego, konserwację instalacji alarmowych od dn.: 01.02.2012r. do dn.: 31.01.2013r.
Numer ogłoszenia: 26652 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8430 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gostyninie, ul. 3 Maja 43, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 236 08 30, faks 24 236 08 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3-go maja 43, ochrona fizyczną osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. Stódolnej 3, okresowe konwojowanie wartości pieniężnych do siedziby banku Zamawiającego, konserwację instalacji alarmowych od dn.: 01.02.2012r. do dn.: 31.01.2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ochrona fizyczna osób i mienia: 1.1. w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie mającego siedzibę przy ul. 3-go Maja 43, przez jednego umundurowanego pracownika ochrony wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, w dni pracy oraz dni wolne od pracy przez całą dobę 1.2. w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie mającego siedzibę przy ul. Stodólnej 3, przez jednego umundurowanego pracownika ochrony wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, w dniach i godzinach pracy sądu, tj.: poniedziałki - 7.00 do 18.00, od wtorku do piątku - 7.00 do 16.00. 2. Sprawowaniu ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie mającego siedzibę przy ul. 3-go Maja 43. Ochrona wiąże się z reakcją grupy interwencyjnej na miejscu alarmu - czas reakcji: do 5 minut od załączenia się alarmu. 3. Sprawowaniu ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie mającego siedzibę przy ul. Stodolnej 3. Ochrona wiąże się z reakcją grupy interwencyjnej na miejscu alarmu - czas reakcji: do 5 minut od załączenia się alarmu. 4. Ochrona kasjerki wraz z depozytem pieniężnym tj.: odbiór kasjerki wraz z zabezpieczonym depozytem z budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3-go Maja 43, konwój do oddziału banku na terenie miasta Gostynin, do momentu przekazania / odbioru depozytu do / z kasy banku i powrót do budynku Sądu. Konwojowanie Kasjerki i depozytu odbywać się będzie w zależności od potrzeb zabezpieczania depozytu - 12 razy w miesiącu - na wezwanie kasjerki z minimum 4 godzinnym wyprzedzeniem. 5. Konserwacja central i elementów instalacji alarmowych wykorzystywanych do monitoringu obiektów wymienionych w punkcie 3.2.2. i 3.2.3. SIWZ - raz na 6 m-cy. Aktem podstawowym normującym wykonywanie przedmiotu zamówienia jest ustawa z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 50.31.26.10 - Konserwacja sprzętu technologii informacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony DES Jacek Dobrogoszcz , Ul. Kwiatka 43/3, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
  • Przedsiębiorstwo Usług Handlu i Ochrony DES-System Sp. z o.o., Ul. Kwiatka 43/3, 09-400 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127806,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158367,42

  • Oferta z najniższą ceną: 158367,42 / Oferta z najwyższą ceną: 158367,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.