eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Renowacja zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Ozimek: Renowacja zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku
Numer ogłoszenia: 266586 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, faks 077 4651281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z naprawą i montażem (zdemontowanej tymczasowo) metalowej konstrukcji mostu (wraz z oświetleniem) w związku z renowacją zabytkowego mostu wiszącego z 1827 r. nad rzeką Małą Panew w Ozimku. Zakres robót obejmuje: - Rozbiórka elementów dróg o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kostki kamiennej - 88,16 m2, - Rozbiórka chodników z płyt betonowych na drodze dojazdowej do mostu - 60 m2, - Wykonanie ścianek szczelnych z grodzic stalowych - 100,70 m2, - Tymczasowy demontaż mostu wraz z pylonami, - Wykonanie i demontaż tymczasowej kładki dla pieszych, - Renowacja elementów konstrukcji mostu, - Renowacja powłoki malarskiej istniejącej konstrukcji metalowej i zabezpieczenia antykorozyjne nowych elementów stalowych - 510 m2 - Wymiana poręczy stalowych - 58,26 m, - Montaż konstrukcji mostu - Wykonanie instalacji elektrycznych zasilania i iluminacji obiektu, - Wykonanie nowych ogrodzeń przyobiektowych - 1 334 kg, - Odbudowa nawierzchni drogowych - 148 m2, - Umocnienie skarp i stożków przyczółków prefabrykatami ażurowymi z obsianiem trawą - 45 m2 - Wykonanie próbnego obciążenia mostu wraz z kosztem opracowania projektu próbnego obciążenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.22.11.16 - 45.22.11.16 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - 10 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 2.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 3.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1.potwierdzenia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, listami polecającymi, opiniami bądź bezusterkowymi protokołami odbioru. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się robotą budow-lana polegającą na renowacji zabytku wpisanego do rejestru zabytków na kwotę min. 500 000,00 zł brutto. 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a.kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków posiada-jącą przynajmniej 2 letnią praktykę na zabytkach nieruchomych wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty) b.wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osób, którymi będzie dysponował. Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4 B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4 B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.