Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Lublin: Przegląd i konserwacja kotłowni
(Części od I do VI)
Numer ogłoszenia: 266757 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i konserwacja kotłowni (Części od I do VI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Lublin, WOI Zamość, WOI Biała Podlaska, WOI Chełm, WOI Kielce i WOI Tarnobrzeg, podzielonych odpowiednio na części od I do VI. Zakres świadczenia usługi obejmuje w zależności od części: 1/ przegląd i konserwację kotłowni gazowych, gazowo-olejowych, olejowych, pomp ciepła, węzłów cieplnych wymiennikowych oraz gazowych przepływowych ogrzewaczy wody i kuchenek gazowych znajdujących się w obiektach PP S.A., wymienionych w zał. nr 2a-f do SIWZ; 2/ przegląd kotłowni i urządzeń podlegających kontroli Urzędu Dozoru Technicznego; 3/ badanie szczelności instalacji gazowych wraz z odbiornikami gazowymi w budynkach oraz kontrola działania Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej, 4/ wykonywania napraw nie objętych czynnościami konserwacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych stanowiących zał. nr 2a (część I - WOI Biała Podlaska), zał. nr 2b (część II - WOI Chełm), zał. nr 2c (część III - WOI Kielce), zał. nr 2d (część IV - WOI Lublin), zał. nr 2e (część V - WOI Tarnobrzeg) zał. nr 2f (część VI - WOI Zamość) do SIWZ oraz we Wzorze umowy wraz z zał. stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 i nr 5a-5f do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.53.12.00-8, 50.72.10.00-5, 50.41.30.00-3, 50.53.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I - 350 zł, Część II - 400 zł, Część III - 1 500 zł, Część IV - 2 200 zł, Część V - 600 zł, Część VI - 1 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; - wymagane jest (dla części I - VI) przedstawienie wykazu wykonanych/wykonywanych usług polegających na wykonaniu/wykonywaniu przeglądu i konserwacji kotłowni w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykonanie/wykonywanie w ww. okresie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu/wykonywaniu usługi przeglądu i konserwacji kotłowni. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający uzna za spełnienie warunku realizację dwóch usług. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony dla właściwej części Formularz ofertowy stanowiący załączniki nr 1 wraz z Formularzem cenowym dla właściwej części, którego wzory stanowią załączniki od nr 2a do nr 2f do niniejszej SIWZ. Formularz ofertowy i odpowiedni Formularz cenowy należy złożyć dla każdej części oddzielnie. 2) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 3) Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być złożone u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub dołączone do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie; a) zmiana rodzaju lub typu urządzenia wymienionego w załączniku Nr 1 (a-f) 1 do umowy. b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji gdy nastąpi zmiana ilości kotłowni lub urządzeń przeznaczonych do napraw, przeglądów i konserwacji lub nastąpi zmiana częstotliwości przeglądów i konserwacji. c) zmienią się przepisy prawne, w szczególności nastąpi zmiana stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Moritza 2, 20-900 Lublin budynek biurowy, II piętro, pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 13:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Moritza 2, 20-900 Lublin budynek biurowy, II piętro, pokój nr 206/3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach administrowanych przez WOI Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Biała Podlaska Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiących zał. nr 2a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach administrowanych przez WOI Chełm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Chełm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 2b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach administrowanych przez WOI Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącm zał. nr 2c do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach administrowanych przez WOI Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych stanowiących zał. nr 2d do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach administrowanych przez WOI Tarnobrzeg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Tarnobrzeg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 2e do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach administrowanych przez WOI Zamość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja kotłowni w nieruchomościach Poczty Polskiej S.A. administrowanych przez WOI Zamość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 2f do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i zwiększenia ilości obiektów wytypowanych do świadczenia usług określonych w ww. załącznikach. Wykonawca przedstawi szczegółowy plan organizacyjny wykonania przeglądów i konserwacji kotłowni i urządzeń wymienionych w ww. załącznikach oraz badania szczelności instalacji gazowych, przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od powzięcia o niej informacji. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materiału przeznaczonego do krycia dachów obiektów zabytkowych ekspozycji MWL
- RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym na potrzeby projektów realizowanych przez Biuro Rozwoju Turystyki
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Wykonanie remontu odtworzeniowego kotła OKW2
- Czynności eksploatacyjne w tym okresowe przeglądy, naprawy w kotłowniach i wymiennikowniach, prace konserwacyjne systemów detekcji gazów i przyłączy wody.
- remont kotła na bloku nr 2.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.