To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Szczecin: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 9,800 - 9,900.
Numer ogłoszenia: 267182 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167890 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 9,800 - 9,900..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 9,800 - 9,900, oznaczonych kodem CPV: kod główny: 45243000-2 - Roboty budowlane, kod dodatkowy: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej, który obejmuje swoim zakresem w szczególności: 1) Roboty budowlane zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami (w tym pozwoleniem na budowę), tzn. między innymi: a. Wykonanie wzdłuż ubezpieczanego odcinka brzegu płotka faszynowego (palisady z palików drewnianych O 10 do 12 cm o długości 2,5 m wbijanych ukośnie w rozstawie 33 cm przeplatanego faszyną wiklinową; b. Wykonanie narzutu kamiennego (kamień łamany nieobrobiony O 15 do 30 cm) na kracie z kiszek faszynowych przed płotkiem (od strony odwodnej płotka); c. Wykonanie za płotkiem od strony lądu zasypu z gruntu gruboziarnistego (pospółka żwirowa, żwir); d. Wykonanie nasadzeń wiklinowych w rozstawie 0,4 × 0,6m; 2) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126), które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. 3) Roboty związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 4) Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu (dokumentacja powykonawcza) tzn. między innymi: a. projektu powykonawczego wykonanego na bazie projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę; b. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zarejestrowanej w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; c. raportu nurkowego (wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego czystość dna w promieniu 15,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac wykonanego po zakończeniu prac; d. raportu nurkowego (wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego jakość wykonanej pracy; e. atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały i kart gwarancyjnych; f. dziennika budowy; g. pozostałych dokumentów wymaganych przepisami i związanych z wykonanym przedmiotem zamówienia. 2. Prace należy wykonać w oparciu o: 1) projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, pn: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 9,800 - 9,900 opracowany przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, listopad 2010 r; 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, listopad 2010 r; 3) decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 5 lipca 2011r. znak: GNG.6733.2.2011, wydaną przez Wójt Gminy Widuchowa; 4) decyzję określającą środowiskowe uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia p.n.: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 z dnia 26 kwietnia 2011 r. znak BMK.7625-7/10/11, wydaną przez Burmistrza Miasta i Gminy w Gryfinie; 5) decyzję nr 39/XIV-OŚ/11- pozwolenie wodnoprawne z dnia 24 sierpień 2011 r. wydaną przez Starostwo Powiatowe w Gryfinie; 6) decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 240/2011, z dnia 10 października 2011 roku, wydaną przez Wojewodę Zachodniopomorskiego; 7) przedmiar robót opracowany przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, listopad 2010 r;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.30.00-2, 45.24.33.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO "ODRA 3" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego ODRA 3 Sp. z o.o., ul. Nadodrzańska 1, 70-034 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191658,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105268,11
Oferta z najniższą ceną: 105268,11 / Oferta z najwyższą ceną: 164660,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.