eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUbezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 16,905 - 17,005.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Szczecin: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 16,905 - 17,005.
Numer ogłoszenia: 267218 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167914 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 16,905 - 17,005..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 16,905 - 17,005, oznaczonych kodem CPV: kod główny: 45243000-2 - roboty budowlane, kod dodatkowy: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej, który obejmuje swoim zakresem w szczególności: 1) Roboty budowlane zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami (w tym pozwoleniem na budowę), tzn. między innymi: a. Wykonanie wzdłuż ubezpieczanego odcinka brzegu płotka faszynowego (palisady z palików drewnianych O 10 do 12 cm o długości 2,5 m wbijanych ukośnie w rozstawie 33 cm przeplatanego faszyną wiklinową; b. Wykonanie narzutu kamiennego (kamień łamany nieobrobiony O 15 do 30 cm) na kracie z kiszek faszynowych przed płotkiem (od strony odwodnej płotka); c. Wykonanie za płotkiem od strony lądu zasypu z gruntu gruboziarnistego (pospółka żwirowa, żwir); d. Wykonanie nasadzeń wiklinowych w rozstawie 0,4 × 0,6m; 2) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126), które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. 3) Roboty związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 4) Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu (dokumentacja powykonawcza) tzn. między innymi: a. projektu powykonawczego wykonanego na bazie projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę; b. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zarejestrowanej w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; c. raportu nurkowego (wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego czystość dna w promieniu 15,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac wykonanego po zakończeniu prac; d. raportu nurkowego (wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego jakość wykonanej pracy; e. atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały i kart gwarancyjnych; f. dziennika budowy; g. pozostałych dokumentów wymaganych przepisami i związanych z wykonanym przedmiotem zamówienia. 2. Prace należy wykonać w oparciu o: 1) projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, pn: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których zniszczony jest brzeg) rzeka Odra Zachodnia - km 16,905 - 17,005 opracowany przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, listopad 2010 r. 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, listopad 2010 r. 3) decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 2 września 2011r. nr CP/08/2011 wydaną przez Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino. 4) decyzję określającą środowiskowe uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia p.n.: Ubezpieczenie prawego brzegu Odry Zachodniej w km 0,0 - 29,5 z dnia 26 kwietnia 2011 r. znak BMK.7625-7/10/11 wydaną przez Burmistrza Miasta i Gminy w Gryfinie. 5) decyzję nr 45/XIV-OŚ/11 - pozwolenie wodnoprawne z dnia 3 październik 2011 r. wydaną przez Starostwo Powiatowe w Gryfinie. 6) decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 254/2011 z dnia 24 października.2011 r. wydaną przez Wojewodę Zachodniopomorskiego. 7) przedmiar robót opracowany przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, listopad 2010 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.30.00-2, 45.24.33.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego ODRA 3 Sp. z o.o., ul. Nadodrzańska 1, 70-034 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198236,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106980,42

  • Oferta z najniższą ceną: 106980,42 / Oferta z najwyższą ceną: 170403,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.