eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomKompleksowe ubezpieczenie ZBM Sp. z o.o. w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Bytom: Kompleksowe ubezpieczenie ZBM Sp. z o.o. w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 267240 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie ZBM Sp. z o.o. w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie ZBM Sp. z o.o. w Bytomiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie 1: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej ZBM Sp. z o.o. w Bytomiu Ubezpieczenie mienia ZBM Bytom Sp.z o.o. od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia ZBM Bytom Sp.z o.o. od kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego ZBM Bytom Sp.z o.o. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia ZBM Bytom Sp. z o.o. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości ZBM Bytom Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 opisane zostały w Załączniku nr 1A do SIWZ. Zadanie 2: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki kapitałowej Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki kapitałowej 1. Zakres ubezpieczenia: odpowiedzialność cywilna członków władz spółki kapitałowej z tytułu uchybień i błędów w trakcie wykonywania czynności zawodowych w zakresie: a) Odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone Spółce wynikające z Kodeksu Spółek Handlowych, Kodeksu Cywilnego, ustawy o rachunkowości, prawa o publicznym obrocie papierami wartościowymi i innych przepisów prawa. b) Odpowiedzialności cywilnej w zakresie jak wyżej wyrządzone udziałowcom Spółki (w szczególności Gminie Bytom) c) Odpowiedzialności cywilnej w zakresie jak wyżej wyrządzone osobom trzecim. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 opisane zostały w Załączniku nr 1B do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć: Koncesję, licencja, zezwolenie stwierdzająca uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. z 2010r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm. ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia w oparciu o złożony dokument oraz w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku będzie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku będzie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku będzie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku będzie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika Wykonawca do oferty dołącza pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania go w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jak również do poświadczania za zgodność z oryginałem lub składania oświadczeń woli, w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa - jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Klauzule fakultatywne - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust 1 i 3 ustawy: 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkującą sukcesją generalną, 2) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ. 3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy. 4) zmiana ceny netto za realizację przedmiotu umowy w przypadku urzędowej zmiany wartości podatku VAT. 5) Zmiany dotyczące: a. Ilości nabytych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizacji i ulepszeń środków trwałych, wdrażania nowych inwestycji, w tym poza rozliczonymi zgodnie z Klauzulą automatycznego pokrycia - dotyczy wyłącznie umowy do Zadania 1. Zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. b. Zmiany wysokości sumy ubezpieczenia, a co się z tym wiąże zmiany wysokości składki/raty składki (zwrot/doubezpieczenie) - dotyczy wyłącznie umowy do Zadania 1. Zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. c. Zmiana terminów i wysokości rat. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. d. Likwidacji środka trwałego, czy też inwestycji - dotyczy wyłącznie umowy do Zadania. Zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. e. Zmiany sposobu reprezentacji lub zmiany siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym siedziby jednostek organizacyjnych - dotyczy umów do Zadania 1, Zadania 2. f. Zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany były konieczne, a powodem były: zdarzenia losowe, zmiany kadrowo-personalne, utrata wymaganych uprawnień i licencji itp. - dotyczy umów do Zadania 1, Zadania 2. Powyższe wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem (zmiany wykazane w ppkt. a, b ,c, d zmiany nie wymagają sporządzania aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. ( 3 piętro , pok. 405 ) przy ul. Kolejowej 2A 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 13:30, miejsce: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. ( 3 piętro , pok. 405 ) przy ul. Kolejowej 2A 41-902 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej ZBM Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia ZBM Bytom Sp.z o.o. od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia ZBM Bytom Sp.z o.o. od kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego ZBM Bytom Sp.z o.o. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia ZBM Bytom Sp. z o.o. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości ZBM Bytom Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 opisane zostały w Załączniku nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Klauzule fakultatywne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki kapitałowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki kapitałowej 1. Zakres ubezpieczenia: odpowiedzialność cywilna członków władz spółki kapitałowej z tytułu uchybień i błędów w trakcie wykonywania czynności zawodowych w zakresie: a) Odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone Spółce wynikające z Kodeksu Spółek Handlowych, Kodeksu Cywilnego, ustawy o rachunkowości, prawa o publicznym obrocie papierami wartościowymi i innych przepisów prawa. b) Odpowiedzialności cywilnej w zakresie jak wyżej wyrządzone udziałowcom Spółki (w szczególności Gminie Bytom) c) Odpowiedzialności cywilnej w zakresie jak wyżej wyrządzone osobom trzecim. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 opisane zostały w Załączniku nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Klauzule fakultatywne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.