Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Łowicz: Przebudowa szybu dźwigu osobowego w budynku szpitala ZOZ w Łowiczu, dostawa i montaż dźwigu osobowego.
Numer ogłoszenia: 267368 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa szybu dźwigu osobowego w budynku szpitala ZOZ w Łowiczu, dostawa i montaż dźwigu osobowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu: W związku z planowana instalacja dźwigu osobowego w przestrzeni istniejących szybów dźwigów osobowego i kuchennego zlokalizowanych przy klatce schodowej w pobliżu wejścia głównego zachodzi konieczność przebudowy istniejącego budynku w tym rejonie. Układ konstrukcyjny istniejącego budynku pozwala na realizacje zamierzenia bez skomplikowanych zmian w strukturze obiektu. Główne elementy przebudowy to: wykonanie płyty fundamentowej i ścian podszybia zlokalizowanych poni1ej istniejącego posadowienia ścian nośnych budynku, demonta1 fragmentów ścian istniejących szybów, demonta1 stropów w obrysie szybu dźwigu kuchennego, demonta1 płyty 1elbetowej dna istniejącego szybu wraz z ewentualnym zagruzowaniem poni1ej płyty, wykonanie nowych fragmentów stropów na przedpolu projektowanego szybu i nad szybem. Pozostałe elementy konstrukcyjne budynku pozostaną bez zmian. CHARAKTERYSTYKA URZADZENIA DZWIGOWEGO rodzaj dźwigu osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach udźwig 1000 kg szyb dźwigowy konstrukcja stalowa o wymiarach wewn. 1650 x 2500 mm prędkość jazdy 0,63 m/s ilość przystanków 5 ilość dość 5 głębokość podszybia 1300 mm min. wysokość nadszybia 3400 mm wysokość podnoszenia ok. 10,5 m usytuowanie maszynowni dolna z boku szybu kabina nieprzelotowa o wym. 1100 x 2100 mm drzwi szybowe automatyczne 900 x 2000 mm drzwi kabinowe automatyczne 900 x 2000 mm sterowanie elektroniczne mikroprocesorowe zespół napędowy hydrauliczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie zawiera dokumentacja projektowa składająca się: - z projektu budowlanego, - przedmiaru robót, - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 5,000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych), które należy wpłacić do dnia 20.01.2009 roku do godz. 9.00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Bank Pekao S.A II o Łowicz 51124018191111000010887158 W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę zasilenia konta Zamawiającego a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności t.j. prowadzą działalność w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych związanych ze wznoszeniem budynków oraz instalowania dźwigów osobowych - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzenie: wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlano montażowej dźwigu osobowego oraz co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z przebudową szybu windowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - potwierdzenie: odpis uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności na kwotę w wysokości min. 100 000,00 złotych 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. B. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie /spełnia/nie spełnia/ tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty bądź wykluczenia Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA 1.)oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2.)oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.)oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. że: a. nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; b. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub szkoda taka została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, albo nie wykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, c. w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości Wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, d. Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e. w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, f. w przypadku spółki jawnej, że żadnego ze wspólników nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, g. w przypadku spółki partnerskiej, że partnera lub członka zarządu nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, h. w przypadku spółki komandytowej lub spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, i. w przypadku osoby prawnej, że urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, j. w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 5.) oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na realizację faktury w terminie 30 dni od daty jej wystawienia, 6.) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlano - montażową dźwigu osobowego oraz co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przebudową szybu windowego wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie 7.) wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 8.)oświadczenie, że Wykonawca: a). nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b). zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w oświadczeniu będącym załącznikiem nr 3 niniejszej SIWZ. 9.) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 10.) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załączony do SIWZ. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt: 1, 2, 3, 4, 5, 9 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! B.DOKUMENTY 11.)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12.)w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: wykaz wszystkich wspólników lub konsorcjantów oraz pełnomocnictwo udzielone wspólnikowi, konsorcjantowi lub osobie trzeciej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 13.)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tzn. obejmujący także przedmiot zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł, 14.)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli natomiast w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 15.)decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 16.)aktualne zaświadczenie o członkostwie kierownika budowy w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia dokumentów, o których mowa w pkt: 11 lub 14, 13 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! Ww. dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane zaświadczenia powinny mieć ważność na dzień określony jako ostateczny termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.po.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul.Ułańska 28, budynek administracji I piętro, pokój 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul.Ułańska 28, budynek administracji I Ipiętro, pokój 213 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj "Modernizacji kompleksu sportowego przy ul. Grunwaldzkiej"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Pszowie dla osób z niepełnosprawnościami - likwidacja barier architektonicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
- "Zakup i montaż podnośnika pionowego w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.