To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Łaziska Górne: usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 267381 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243960 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241092, faks 032 2241092 wew. 225.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Sanitariusz szpitalny dla 10 osób, 2. Sprzedawca - ekspedient z obsługą kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowych dla 15 osób, 3. Kadry i płace z obsługą biura dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych realizowanego w ramach projektu Aktywne wspieranie bezrobotnych na terenie powiatu mikołowskiego, poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach środków Funduszu Pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia jest współfinansowana ze środków UE w ramach projektu Aktywne wspieranie bezrobotnych na terenie powiatu mikołowskiego, poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sanitariusz szpitalny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółka Szkoleniowa Sp. z o.o., ul. Szopienicka 58, 40-432 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30416,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17950,00
Oferta z najniższą ceną: 17950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzedawca - ekspedient z obsługą kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o. o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17464,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8640,00
Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22275,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kadry i płace z obsługą biura
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI S.A.
- Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Al. Wojska Polskiego 4, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34764,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14400,00
Oferta z najniższą ceną: 11700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
- Remont b. mieszkalnego, ogrodzenia i nawierzchni w Łaziskach Górnych ul. Salamnder 6, dz. nr 1004/12
- Dostawa pomp średniociśnieniowych do wody czystej typu OS lub równoważnych dla Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla i Zakładu Wzbogacania i Odsiarczania Miałów Energetycznych Oddziału KWK ,,Bolesław Śmiały"
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Przygotowanie i realizacja 2 szkoleń wyjazdowych
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.