eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówDostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-12-18

Miko³ów: Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych
Numer og³oszenia: 267415 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. , ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów, woj. ¶l±skie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-mikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej nie przekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 200 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 5 pakietów: pakiet nr 1 - materia³y opatrunkowe pakiet nr 2 - materia³y opatrunkowe pakiet nr 3 - nici chirurgiczne pakiet nr 4 - jednorazowe pieluchy i jednorazowe chusteczki dla noworodków pakiet nr 5 - opaski elastyczne.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00 - Materia³y medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje tego warunku. Ocena spe³niania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, wymaganych przez Zamawiaj±cego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    a) próbki nici chirurgicznych - po 1 szt. dla ka¿dej pozycji - pakiet nr 3 b) opis, materia³y firmowe, foldery, katalogi - w jêzyku polskim potwierdzaj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego parametry wraz z numerami katalogowymi, nazwami handlowymi (wraz z opisem, którego pakietu i której pozycji dotyczy) dla pakietu nr 1 i 2 c) o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ zaoferowane wyroby medyczne spe³niaj± wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 Nr 107 poz.679 z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych i posiadaj± wymagane prawem dokumenty: Deklaracje Zgodno¶ci, Certyfikat CE, zg³oszenie / powiadomienie Prezesa Urzêdu Rejestracji PLWMiPB wraz z zapewnieniem, ¿e na wezwanie Zamawiaj±cego odpowiednie dokumenty zostan± niezw³ocznie przed³o¿one

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wype³niony i podpisany formularz ofertowy b) zestawienie asortymentowo-cenowe - za³±cznik nr 1 c) je¿eli oferta podpisana jest przez osobê inn± ni¿ upowa¿niona do reprezentowania wykonawcy do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo/upowa¿nienie w formie orygina³u podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ w formie orygina³u lub w formie kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian cen towarów objêtych cenami urzêdowymi w przypadku zmian cen wydanych decyzj± Ministra Zdrowia jedynie o wysoko¶æ tych zmian i nastêpuje w dniu wej¶cia w ¿ycie odpowiedniego rozporz±dzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian cen towarów w przypadku zmian stawek podatków, na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysoko¶æ tych zmian i nastêpuje w dniu wej¶cia w ¿ycie odpowiedniego rozporz±dzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt ilo¶ciowych w przedmiocie zamówienia w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb w granicach do - 15% ilo¶ci okre¶lonych w ofercie. 4. W przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu bêd±cego przedmiotem zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza zamianê na inny produkt o tych samych b±d¼ lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. ul. Waryñskiego 2 43-190 Miko³ów.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. ul. Waryñskiego 2 43-190 Miko³ów.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.