eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa aparatów i kamer cyfrowych - DZP.381.145.2013.DW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Katowice: Dostawa aparatów i kamer cyfrowych - DZP.381.145.2013.DW
Numer ogłoszenia: 267437 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239055 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatów i kamer cyfrowych - DZP.381.145.2013.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji aparatów i kamer cyfrowych (rok produkcji 2013), zwanych dalej sprzętem. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Aparat cyfrowy 1 szt., Część B: Aparat cyfrowy 1 szt., Część C: Kamera cyfrowa 1 szt., Część D: Kamera cyfrowa 1 szt. 3.Zakres zamówienia obejmuje: - w zakresie wszystkich części: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem na koszt Wykonawcy 4.Adres dostawy: - w zakresie wszystkich części - Uniwersytet Śląski w Katowicach, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 - Dział Logistyki; 5.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: - w zakresie części A, B, C i D: bezpłatny serwis gwarancyjny oraz dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim, 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 2, który stanowi integralną część SIWZ. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do sprzętu opisanego przez Zamawiającego. Podane nazwy należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców, co do jakości zamawianego sprzętu. 8.Wymagany termin realizacji zamówienia: w zakresie wszystkich części: - do 14 dni od daty zawarcia umowy; 9.Wymagany okres gwarancji: w zakresie części A - nie krótszy niż 12 miesięcy; w zakresie części B, C i D - nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg powyższych terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ) 11.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Aparat cyfrowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, Ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 539,97

  • Oferta z najniższą ceną: 539,97 / Oferta z najwyższą ceną: 539,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Aparat cyfrowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, Ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1461,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1905,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1905,27 / Oferta z najwyższą ceną: 1905,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część C: Kamera cyfrowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 4VISION Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Ul. Kosiarzy 20A, 02-953 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12072,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13468,50

  • Oferta z najniższą ceną: 13468,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15977,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część D: Kamera cyfrowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cyfrowe.pl Sp. z o.o., Ul. Kartuska 149/11, 80-138 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2723,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3420,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3420,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3799,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.