Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-11
Szczecin: Zorganizowanie imprezy rekreacyjno-sportowej pod nazwą Tenis stołowy w Policach lub Trzebieży w terminie 26 - 28.09. 2014 r. dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin
Numer ogłoszenia: 267894 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o., Zachodniopomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Szczecinie , ul. Czarnieckiego 9, 70-221 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 665 912 216, 665 912 226, faks 91 471 14 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie imprezy rekreacyjno-sportowej pod nazwą Tenis stołowy w Policach lub Trzebieży w terminie 26 - 28.09. 2014 r. dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie dla pracowników oraz emerytów i rencistów Zamawiającego i ich rodzin imprezy rekreacyjno-sportowej pod nazwą Tenis stołowy w Policach lub Trzebieży w terminie 26-28.09.2014r., w ośrodku wypoczynkowym z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa liczba uczestników: 50 osób.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien: 1.1 spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, tj. warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej organizatora lub pośrednika turystycznego, w celu wykazania, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, Zamawiający żąda przedłożenia: -odpisu z Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity (Dz. U. z 2014 r. Nr 196 z późn. zm. w brzmieniu obowiązującym), lub -koncesji organizatora turystyki lub decyzję właściwego organu zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług (np. wpis do ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie), b) posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. (zorganizowanie imprez rekreacyjno- sportowych - nie dotyczy kolonii i obozów) każda na wartość nie mniejszą niż: 10.000,00 zł brutto , lub 4 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. (zorganizowanie imprez rekreacyjno- sportowych - nie dotyczy kolonii i obozów), każda na wartość nie mniejszą niż: 5.000,00 zł brutto, Zamawiający dopuszcza składanie referencji lub innych dowodów zrealizowanych usług w wariancie mieszanym np. jedna za 10.000,00 zł brutto i dwie po 5.000,00 zł brutto lub w innych wariantach pod warunkiem, że minimalna wartość usługi wynosi 5.000,00zł brutto, a łączna wartość 20.000zł brutto, w celu wykazania, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, Zamawiający żąda przedłożenia: -wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik nr 9 do SIWZ), - dowodów potwierdzających, że wymienione na wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wyjaśnia, iż: -do wszystkich wymienionych na wymaganym wykazie wykonanych/wykonywanych usług należy dołączyć referencje bądź inne dowody potwierdzające informacje zawarte w wykazie oraz należyte wykonanie/wykonywanie usług, -dowodami, w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane są: --poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, --oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, -referencje lub inne dowody muszą zawierać: nazwę podmiotu, dla którego zorganizowano usługi, miejsce i termin zrealizowanych usług, wartość zrealizowanych usług, zakres usług; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby i podmioty które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania zamówienia, tj.: w celu wykazania, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, Zamawiający żąda przedłożenia: -oświadczenia Wykonawcy, że osoby i podmioty które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania zamówienia, lub -pisemnego zobowiązania podmiotu, który udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia lub potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia, Ponadto w celu wykazania spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 1.1 lit. a-d Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o posiadaniu zdolności niezbędnych do wykonywania zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ); 1.2 zaoferować usługę, która spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ, w celu wykazania, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, Zamawiający żąda przedłożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) dokładny program imprezy wraz z wyżywieniem, 2) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 8 do SIWZ), 3) kalkulacji kosztów usługi (Załącznik nr 6 do SIWZ), 1.3 wykazać brak podstaw(y) do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i posiadania uprawnień (Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ), e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 26 ust. 2d albo informację o tym, że nie należy do takiej grupy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1.3 niniejszego rozdziału w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonywania ocen spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp Wykonawcy winni przedłożyć dokumenty wskazane w ust. 1 niniejszego rozdziału. Zamawiający będzie oceniał spełnienie tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności i zawartości dokumentów wg formuły spełnia-nie spełnia. 4.2 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki udziału w postępowaniu opisane w ust. 1 pkt. 1.1 lit. a-d oraz ust. 1 pkt. 1.2 Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Szczegóły dotyczące ofert wspólnych zawiera ust. 5. 4.3 Warunki opisane w ust. 1 pkt. 1.3 musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Szczegóły dotyczące ofert wspólnych zawiera ust. 5. 4.4 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.5 Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 4.6 W przypadku braku kompletu dokumentów żądanych przez Zamawiającego bądź przedłożenia dokumentów innych niż wymienione przez Zamawiającego, Zamawiający oceni taką ofertę jako niespełniającą warunków udziału w postępowaniu. 4.7 Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ WSPÓLNIE 5.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 5.2 Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 pkt. 5.1 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5.4 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; 2) dokumenty w ofercie wspólnej winny być składane w następujący sposób: a) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1 ppkt. 1.2 niniejszego rozdziału np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, itp. składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; b) dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz usług (jeżeli dotyczy), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców (a nie np. pełnomocnika konsorcjum). 5.5 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 4 pkt. 4.2-4.3 ust. 5 pkt. 5.1 - 5.4 niniejszego rozdziału. 5.6 Przed podpisaniem umowy w przypadku wygrania postępowania Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. 6. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH 6.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 4 ust. 1 i ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz.U. z 2013 r. poz. 231. 6.2 Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 6.1 powinny być wystawione w terminach określonych w § 4 ust. 2 ww. Rozporządzenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opisano w Sekcji III.3.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opisano w Sekcji III.3.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opisano w Sekcji III.3.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opisano w Sekcji III.3.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przewozyregionalne.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Oferty wysyłane za pośrednictwem operatora pocztowego lub dostarczane osobiście lub przez kuriera należy składać do dnia. 19.08.2014 r. do godz. 08.30 w pok. 207 (II piętro, Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora
- Karnety sportowe dla pracowników MSS im. dr. J. Psarskiego w Ostrołęce.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.