eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FrampolBUDOWA FONTANNY NA RYNKU WE FRAMPOLU WRAZ Z OTACZAJĄCYM PLACEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Frampol: BUDOWA FONTANNY NA RYNKU WE FRAMPOLU WRAZ Z OTACZAJĄCYM PLACEM
Numer ogłoszenia: 268136 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Frampola , ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, woj. lubelskie, tel. 084 6857509 w. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frampol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA FONTANNY NA RYNKU WE FRAMPOLU WRAZ Z OTACZAJĄCYM PLACEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - fontannę, - elementy małej architektury, - nawierzchnię placu i chodników, - zieleń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie i załączyć je do oferty 2. Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1. Wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót, co winien potwierdzać Wypis z KRS lub inne właściwe dokumenty załączone do Oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 2.2. Cały kluczowy personel proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem (uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do OIIB). 2.3. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100000 PLN. 2.4. Wykonawca winien nie zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 3. Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego Konsorcjum muszą spełniać dodatkowo następujące wymogi: 3.1. Do oferty należy załączyć umowę konsorcjum, w której oświadcza się, że wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, zaś Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w ramach realizacji zadania. 3.2. Wszyscy partnerzy Konsorcjum są zobowiązani zostać w Konsorcjum przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego, co winno być zapisane w umowie Konsorcjum. 3.3. Oferta winna być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do Oferty (formularz 3). 4. Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej Ofercie czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania. Nie spełnienie ww. warunków powoduje obligatoryjne wykluczenie z postępowania...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1) 1.2. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2) 1.3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) 1.4. Jeżeli dotyczy, informacja o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Formularz 2a) 1.5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6. Wypis z KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w punkcie 7.2.4. SIWZ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Personel kluczowy przewidziany do realizacji zamówienia (Formularz 5). Do formularza należy załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 1.10. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (p. wymagania pkt. 7.2.3 SIWZ). 1.11. Wyceniony Przedmiar Robót (Kosztorys Ofertowy) sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót oraz dokumentacji projektowej 2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frampol.bip.lublin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Frampolu ul. Zamojska 13 cena 100,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 pokój nr 1 ( sekretariat )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.