Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-09
Kraków: Utrzymanie zieleni niskiej na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem
na sześć części. Znak sprawy 3/2015.
Numer ogłoszenia: 268470 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie , Ul. Za Torem 22, 30-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 257 00 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni niskiej na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na sześć części. Znak sprawy 3/2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu zieleni niskiej na terenie Gminy Miejskiej Kraków w parkach, na zieleńcach, w pasach drogowych w tym tereny osiedlowe i trawniki w pasach drogowych z podziałem na 6 części (obszary). Zakres prac obejmuje m.in.: - utrzymanie zieleni niskiej, - utrzymanie małej architektury, - utrzymanie czystości. Podana przez zamawiającego szacunkowa ilość jednostek nie zobowiązuje go do zlecania Wykonawcy wykonania podanych ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia podanej w zakresie zieleni niskiej ilości prac, a Wykonawca nie będzie sobie rościł pretensji z tego tytułu (cena ofertowa/umowna nie będzie przekroczona). Zamawiający wymaga zapewnienia 1-razowego wykoszenia i wygrabienia (wraz z wywiezieniem masy zielonej) całej części (obszaru) w terminie do 20 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zlecenia. Dokładana charakterystyka każdej części (obszaru) określona jest w załącznikach do niniejszej SIWZ. Po przetargu zostanie zawartych 6 umów. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę. Wykonawca gwarantuje i odpowiada za to że wysadzony materiał roślinny będzie zgodny z wymogami zawartymi w uwagach dot. jakości materiału roślinnego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowa łączność (fax, tel. stacjonarny, tel. komórkowy, adres e-mail) oraz w przypadku działań pilnych natychmiast je wykonywać. Wykonawca winien dysponować bazą na terenie miasta Krakowa lub w odległości do 10 km od granic miasta w celu zapewniania terminowego wykonania zleceń. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy. b) Rodzaje prac określono jest w załączniku nr 5 do SWIZ (odrębnie dla każdej części), inwentaryzacja stanowi załącznik nr 6 do SWIZ (odrębnie dla każdej części), standaryzacja zieleni określona jest w załączniku nr 7 do SWIZ (odrębnie dla każdej części), wykaz narzędzi i urządzeń stanowi załącznik nr 8 do SWIZ (odrębnie dla każdej części). W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty należy zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). c) Pod pojęciem nienależytego wykonania przedmiotu mowy rozumie się m.in.: - w trakcie koszenia trawy zniszczeniu ulega trawnik, pracujący sprzęt robi na nim koleiny, zagłębienia i inne zniszczenia, - trawnik po koszeniu ma nierówną wysokość trawy, - koszenie odbywa się bez równoczesnego; dokaszania /podkaszania/, grabienia skoszonej trawy, sprzątania trawy z terenów sąsiadujących z miejscem koszenia tzn. jezdni, chodników, alejek, schodów, z torowiska, - w trakcie koszenia ulegną zniszczeniu nasadzenia drzew i krzewów, - niefachowe, nie zgodne ze sztuka ogrodniczą i przyjętymi normami oraz ustawą o ochronie przyrody przycięcie drzew lub krzewów, - materiał pozyskany w trakcie prac nie jest złożony w pryzmy i zalega na terenie, więcej niż 1 dzień. W momencie wystąpienia któregokolwiek w/w przypadku Wykonawca musi ponownie wykonać prace lub usunąć stwierdzoną wadę przedmiotu - uszkodzone młode nasadzenia drzew i krzewów wymienić na nowe tego samego gatunku i o tych samych parametrach. d) Wymagany okres gwarancji: w przypadku prac związanych z rekultywacją terenów zieleni oraz sadzenia drzew i krzewów (1 rok). e) W niniejszym postępowaniu wykonawca w celu oceny i porównania złożonych ofert zobowiązany jest podać jedną stawkę podatku VAT, która nadaje zamówieniu zasadniczy i podstawowy charakter. Oferty nieporównywalne będą odrzucone zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. Wykonawca odpowiada za naliczenie właściwej stawki podatku VAT. W trakcie realizacji prac wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi w zależności jakie rodzaje prac wykonuje..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali: - co najmniej dwa zadania (2 umowy) dot. pielęgnacji zieleni niskiej (w tym koszenie trawników, przycinanie krzewów, obsada kwietników) o łącznej wartości wykonanego zamówienia w zakresie zieleni: cz. 1 - 70.000 zł; cz. 2 - 70.000 zł; cz. 3 - 70.000 zł; cz. 4 - 70.000 zł; cz. 5 - 75.000 zł; cz. 6 - 75.000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują potencjałem technicznym tj. następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: - część 1 (obszar 2): Ciągnik z przyczepą - 4 szt., Kosiarka samojezdna - 5 szt., Kosiarka żyłkowa- 12 szt., Listwa do cięcia żywopłotu - 5 szt., Ssawa do liści - 4 szt., Dmuchawa - 4 szt., Pług do odśnieżania ciągnikowy - 4 szt., Piaskarka - 3 szt., Samochód ciężarowy, dostawczy, osobowy - 4 szt. - część 2 (obszar 3): Ciągnik z przyczepą - 2 szt., Kosiarka samojezdna - 1 szt., Kosiarka z wysięgnikiem do koszenia skarp - 1 szt., Kosiarka żyłkowa - 4 szt., Ssawa do liści - 4 szt., Dmuchawa - 4 szt., Samochód ciężarowy, dostawczy, osobowy - 3 szt. - część 3 (obszar 4): Ciągnik z przyczepą - 2 szt., Kosiarka samojezdna - 1 szt., Kosiarka z wysięgnikiem do koszenia skarp - 1 szt., Kosiarka żyłkowa - 4 szt., Ssawa do liści - 4 szt., Dmuchawa - 4 szt., Samochód ciężarowy, dostawczy, osobowy - 3 szt. - część 4 (obszar 5): Ciągnik z przyczepą - 2 szt., Kosiarka samojezdna - 1 szt., Kosiarka z wysięgnikiem do koszenia skarp - 1 szt., Kosiarka żyłkowa - 4 szt., Ssawa do liści - 4 szt., Dmuchawa - 4 szt., Samochód ciężarowy, dostawczy, osobowy - 3 szt. - część 5 (obszar 6): Ciągnik z przyczepą - 4 szt., Kosiarka samojezdna - 2 szt., Kosiarka ciągnikowa samozbierająca - 2 szt., Kosiarka żyłkowa - 10 szt., Ssawa do liści - 4 szt., Dmuchawa 4 szt., Pług do odśnieżania ciągnikowy - 2 szt., Odśnieżarka samojezdna - 1 szt., Piaskarka 3 szt., Samochód ciężarowy, dostawczy, osobowy - 4 szt. - część 6 (obszar 7): Ciągnik z przyczepą - 4 szt., Kosiarka samojezdna - 2 szt., Kosiarka ciągnikowa samozbierająca - 2 szt., Kosiarka żyłkowa - 10 szt., Ssawa do liści - 4 szt., Dmuchawa 4 szt., Pług do odśnieżania ciągnikowy - 2 szt., Odśnieżarka samojezdna - 1 szt., Piaskarka 3 szt., Samochód ciężarowy, dostawczy, osobowy - 4 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca, który weźmie udział w postępowaniu przetargowym winien dysponować osobami posiadającymi: odpowiednie wykształcenie kierunkowe (przykładowe: ogrodnicze, leśne, rolnicze) dla osoby nadzorującej prace.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w ogłoszeniu i punkcie poniżej. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; d) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1; e) wypełnione cenami brutto rodzaje prac - zał. nr 5; 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 oraz 24 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA: W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty - kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. 8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 10. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wysokość kary umownej - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia robót itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego. Szczegółowe przesłanki zmiany umowy określono w istotnych postanowieniach umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, ul. Reymonta 20, 30-059 Kraków lub pobrać ze strony internetowej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, ul. Reymonta 20, 30-059 Kraków - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Zofia Rusnak - tel. (012) 341 85 21 Katarzyna Machlowska - Kachniarz - tel. (012) 341 85 92.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 (obszar) 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dzielnice V oraz VII Miasta Krakowa tj. powierzchnie zieleni ok. 169 ha w tym parki: W.A. Paulo, Jordana, Krakowski, Decjusza, Błonia, zieleńce, pasy drogowe, zieleń osiedlowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość kary umownej - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 (obszar) 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dzielnice IV oraz VI Miasta Krakowa tj. powierzchnie zieleni ok. 165 ha w tym parki: Witkowice, Kościuszki, Kleparski, Wyspiańskiego, Krowoderski, Młynówka Królewska, zieleńce, pasy drogowe, zieleń osiedlowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość kary umownej - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 (obszar 4).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dzielnice XI oraz XIII Miasta Krakowa tj. powierzchnie zieleni ok. 192 ha w tym parki: Kurdwanów, Duchacki, Floriana Nowackiego, Bednarskiego, Płaszów, pasy drogowe, zieleńce, tereny osiedlowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość kary umownej - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 (obszar 5).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dzielnice VIII, IX, X oraz XII Miasta Krakowa tj. powierzchnie zieleni ok. 237 ha w tym parki: Solvay, Dębnicki, Maćka i Doroty, Rżąka, Aleksandry, Lilli Wenedy, Jerzmanowskich, pasy drogowe, zieleńce, tereny osiedlowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość kary umownej - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 (obszar 6).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dzielnice XIV, XV oraz XVI Miasta Krakowa tj. powierzchnie zieleni ok. 292 ha w tym parki: Lotników Polskich, Skalskiego, Tysiąclecia, Planty Mistrzejowickie, Fort Batowice, Fort Mistrzejowice, Planty Bieńczyckie, Zalew Nowohucki, pasy drogowe, zieleńce, tereny osiedlowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość kary umownej - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 (obszar 7).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dzielnice XVII oraz XVIII Miasta Krakowa tj. powierzchnie zieleni ok. 277 ha w tym parki: Wadów, Łuczanowice, Zielony Jar, Żeromskiego, Klasztorna, Ratuszowy, Szwedzki, Wiśniowy Sad, pasy drogowe, zieleńce, tereny osiedlowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość kary umownej - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Miasta i Gminy Koronowo w 2025 r.
- Ukwiecenie miasta Wałbrzycha
- "Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.