eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sygnowanych materiałów promocyjnych i reklamowych oraz gadżetów promocyjnych z logo projektu dla uczestników seminariów organizowanych w ramach realizacji projektu pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Olsztyn: Dostawa sygnowanych materiałów promocyjnych i reklamowych oraz gadżetów promocyjnych z logo projektu dla uczestników seminariów organizowanych w ramach realizacji projektu pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 268677 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209253 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sygnowanych materiałów promocyjnych i reklamowych oraz gadżetów promocyjnych z logo projektu dla uczestników seminariów organizowanych w ramach realizacji projektu pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Notesy A5 w okładce - Nakład: 240 sztuk; - Ilość kartek: 50. Część nr 2 : Długopisy z logo projektu - nakład: 240 sztuk; - długopis musi być metalowy, z nadrukiem jednostronnym (grawer monochromatycznej wersji logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Unii Europejskiej) Część 3: Torebka ekologiczna, bawełniana z logo projektu - Nakład: 60 sztuk; - Wymiar: 42 cm szerokość x 38 cm wysokość; - Uchwyty krótkie - 40 cm; - Materiał: bawełna, gramatura 150 g; - Kolor ecru Część 4: Kubki reklamowe z logo projektu - Nakład: 60 sztuk; - Pojemność: 300 ml, wysokość: 102 mm; objętość: 85 mm; - Kubek biały z kolorowym nadrukiem na zewnątrz; - Górna część kubka: ciąg logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Wydziału Biologii oraz Unii Europejskiej w wersji kolorowej; - Środkowa część kubka: napis - Projekt EUROBIOL (kolor zielony).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja projektu pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Notes A5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poligrafia Bro-Kal S.C., ul. Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów k.Kielc, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1033,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1033,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Długopisy z logo projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja reklamowa Jarograf Jakub Mizia, ul. Chłapowskiego 31/18, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 587,94

  • Oferta z najniższą ceną: 552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1228,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Torebki ekologiczne z logo projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poligrafia Bro-Kal S.C., ul. Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów k.Kielc, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 523,98

  • Oferta z najniższą ceną: 523,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1228,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kubki reklamowe z logo projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIGRAF R.Ellert,J.Tomczuk, ul. Bielicka 76C, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561,00

  • Oferta z najniższą ceną: 561,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2049,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.