Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Łódź: dostawa anestezjologicznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, zestawów do drenażu klatki piersiowej i cewników do hemodializy
Numer ogłoszenia: 268803 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa anestezjologicznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, zestawów do drenażu klatki piersiowej i cewników do hemodializy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa anestezjologicznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, zestawów do drenażu klatki piersiowej i cewników do hemodializy z podziałem na 21 pakietów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9, 33.18.11.00-3, 33.14.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania co najmniej jednej dostawy wyrobów medycznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości łącznej zł brutto nie mniejszej niż: Pakiet 1 - 40 144,30; Pakiet 2 - 23 863,00; Pakiet 3 - 4 900,00; Pakiet 4 - 1 750,00; Pakiet 5 - 9 240,00; Pakiet 6 - 33 919,20; Pakiet 7 - 5 285,00; Pakiet 8 - 23 520,00; Pakiet 9 - 2 331,00; Pakiet 10 - 6 160,00; Pakiet 11 - 2 698,92; Pakiet 12 - 23 520,00; Pakiet 13 - 37 485,00; Pakiet 14 - 5 880,00; Pakiet 15 - 24 290,00; Pakiet 16 - 109,90; Pakiet 17 - 1 680,00; Pakiet 18 - 784,00; Pakiet 19 - 1 522,36; Pakiet 20 - 35 000,00; Pakiet 21 - 32 760,00; W przypadku składania oferty na kilka pakietów wartość brutto w zł wykazanych dostaw musi być nie mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.1). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt. 1.2 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego towaru/ sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 - tekst jednolity ze zm.), oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 - należy przedstawić w oryginale. b) Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku nr 2. - należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VI). 2. Formularz Cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Zmiana treści umowy, po uprzednich obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: - zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, - wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od produktu objętego umową; - zmiana przepisów prawa. - zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: - nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na towary będące przedmiotem umowy; - nastąpi zmiana stawki podatku VAT bądź stawek celnych; 3. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, Kancelaria Ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anestezjologia I - 5 pozycji - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anestezjologia II - 7 pozycji - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do inhalatora AERODYNE & VARIO firmy Kendal - 2 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adapter do czujników - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry oddechowe - 2 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne - 16 pozycji - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń - 3 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody oddechowe - 4 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ssący dla anestezji - 2 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łyżki do laryngoskopu - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe - 2 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe przetworniki do krwawego pomiaru ciśnienia - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu klatki piersiowej - 2 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy opłucnej - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 3 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulacji naczyń centralnych z powłoką bakteriobójczą - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do cewnikowania żył centralnych - 2 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do konikotomii - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do RKZ - 3 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki - 1 pozycja - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.18.11.00-3, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki permanentne - 3 pozycje - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.18.11.00-3, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.