Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Ślesin: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJ, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE, W RAMACH PROJEKTU /KLUCZ DO SUKCESU/ W ZAKRESIE KURSU ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 268841 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2704087, faks 63 2704196.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJ, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE, W RAMACH PROJEKTU /KLUCZ DO SUKCESU/ W ZAKRESIE KURSU ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest /ABC przedsiębiorczości/ dla 4 osób bezrobotnych i poszukujących pracę w ramach projektu Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie w ramach projektu /Klucz do sukcesu/. Szkolenie ma na celu i powinno obejmować następujący zakres tematyczny: 1. Spotkania konsultacyjno-diagnostyczne - indywidualne z psychologiem - 2 h/1 uczestnik (1 dzień) - identyfikacja potrzeb uczestników szkolenia. 2. Ocena predyspozycji zawodowych - indywidualne z doradcą zawodowym- 1 h/ uczestnik (1 dzień) - zbadanie możliwości. 3. Indywidualny plan działania - indywidualne z doradcą zawodowym - 1 h/uczestnik (1 dzień) - uświadomienie uczestnikom predyspozycji i umiejętności zawodowych. 4. Warsztaty z doradztwa zawodowego - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym- 8 h /grupa (2 dni) - informacja o pracy - efektywne metody poszukiwania pracy - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych. 5. Warsztaty z zakresu umiejętności interpersonalnych - zajęcia grupowe z psychologiem 5 h /grupa (1 dzień) - rozwijanie elastycznej, uczciwej i otwartej komunikacji w relacjach z otoczeniem - doskonalenie umiejętności dbania o własne interesy w harmonii z otoczeniem - nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających m.in. w miejscu pracy w kontakcie z pracodawca i współpracownikami - kształcenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i zarządzania sobą w czasie. 6. Warsztaty z zakresu wizażu - zajęcia grupowe z kosmetyczką - 4 h/grupa (1 dzień) - praktyczne porady na temat technik wizażu. 7. Warsztaty z zakresu budowania wizerunku - zajęcia grupowe z trenerem - 5 h/grupa (1 dzień) - praktyczne porady na temat kreowania wizerunku. 8. Szkolenie ABC przedsiębiorczości - zajęcia grupowe z trenerem - 20 h/grupa (4 dni) - pojęcie przedsiębiorczości w odniesieniu do różnych obszarów aktywności człowieka - postawy sprzyjające przedsiębiorczości - analiza SWOT - marketing - poznanie przykładowych wniosków/druków - zakładania działalności gospodarczej podstawowe informacje - źródła dotacji na m.in. uruchomienie działalności gospodarczej. Miejsce szkolenia: Zamawiający zapewnia pomieszczenie w swojej siedzibie, tj. M-GOPS w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego i praktycznego. Uczestnicy szkoleń zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a Wykonawca ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. Ilość godzin szkolenia: Całkowita liczba godzin szkolenia wynosi: 58 godzin zegarowych z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne, z czego godzina zegarowa to 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się minimum 4 godziny dziennie, maksimum 8 godzin dziennie, z wyłączeniem niedziel i świąt. Czas trwania dla danej grupy szkoleniowej nie może być dłuższy niż 12 dni szkoleniowych. Egzamin sprawdzający: W ramach wykonywanego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu sprawdzającego zdobytą wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, a także do wydania odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia- zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu opatrzone informacją o współfinansowaniu oraz logo UE, EFS i POKL. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem i listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń lub certyfikatów. Materiały dydaktyczne przekazywane na własność każdemu uczestnikowi szkolenia (zestaw minimalny) Do realizacji szkolenia Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne). Materiały szkoleniowe muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, flagą UE oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z aktualnym Planem Komunikacji POKL 2007-2013 oraz Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL). Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu. Catering: Uczestnikom szkolenia, każdego dnia, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, w postaci: kawa, herbata, cukier, mleko/śmietanka, woda mineralna, ciasteczka deserowe. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia NW uczestnika szkolenia na czas szkolenia. 6) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych. Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. 7) Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu jest zobowiązany do rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym w ramach Projektu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez WUP..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponować sprzętem, o którym mowa jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ: a) projektor, b) ekran, c) flipchart, d) 4 szt. przenośne komputery (laptopy). Warunek ten oceniany będzie na podstawie wykazu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponować osobami o których mowa jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ, które posiadają uprawnienia do wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. Zamawiający będzie oceniać posiadane wykształcenie, przeprowadzone szkolenia w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Osoby wskazane do przeprowadzenia zamówienia muszą posiadać: 1) psycholog - co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spotkań konsultacyjno-diagnostycznych, w tym w ramach projektów finansowanych przez UE dla osób potrzebujących wsparcia, w tym długotrwale bezrobotnych, - udokumentować doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 2) doradca zawodowy - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w ramach projektów finansowanych przez UE dla osób potrzebujących wsparcia, w tym długotrwale bezrobotnych, z wykształcenie wyższe - związane z zakresem czynności, które będą wykonywać, tj. psychologia, doradztwo zawodowe, - udokumentować doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające podane warunki. Warunek ten oceniany będzie na podstawie wykazu zrealizowanych szkoleń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy, 2. Program szkolenia, 3.Premilinarz kosztów szkolenia 4.Pełnomocnictwo-/jeżeli dotyczy/, 5. Wykaz usług powierzonych podwykonawcom, 6. Projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany składu kadry dydaktycznej, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą , przy czym zmiana wykładowcy wymaga równorzędnego zastępstwa, 2. Zmiany w terminie realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą, 3. Wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu usługi spowodowane przez osoby trzecie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /budynek obok UMiG w Ślesinie/, 62-561 Ślesin....
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /budynek obok UMiG w Ślesinie/, 62-561 Ślesin....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Szkolenie współfinansowane będzie w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII /Działanie 7.1./ Poddziałanie 7.1.2.....
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla obszaru Miasta i Gminy Ślesin
- Sukcesywna dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
więcej: przetargi ŚLESIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.