eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójSukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Numer ogłoszenia: 268910 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju takich jak: leki, środki opatrunkowe, środki do mycia i dezynfekcji, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz produkty borowinowe tj.: pasta i plastry borowinowe. Wykaz produktów medycznych (szacunkowy) podany w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e - Formularzach cenowych, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w Firmie Receptariusz - uzdrowiskową listę produktów leczniczych. Dostawy towarów będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy prawo zamówień publicznych tj. powyżej 14 tys. Euro a poniżej 206 tys. Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zmianami, - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, - zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, b) zaakceptują 30 - dniowy termin płatności od daty złożonej faktury VAT po dokonanej dostawie części zamówienia, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły : Spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć n/w dokumenty i oświadczenia: # Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej, # Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, # Koncesja /zezwolenie ( jeżeli dotyczy ) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej tj. na obrót produktem leczniczym, wyrobem medycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, # Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego ( dotyczy tylko części 5 zamówienia). # Zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi ( dotyczy tylko części 1 ), # Wypełnione i podpisane załączniki do niniejszej SIWZ, w tym: a) Formularz ofertowy - wg zał. nr 1, b) Formularze cenowe - wg zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e, c) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2, d) Projekt umowy /parafowany/ - wg zał. nr 3, e) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat ( min. 3 ) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów ( referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4, f) Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i Urzędzie Skarbowym, oświadczenie finansowe i oświadczenie o niekaralności - wg zał. nr 5, g) Oświadczenie o świadectwach rejestracji /certyfikatach/ przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, pok. nr 204 (Zamówienia Publiczne) II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul.Wolności 4, pok. nr 105 (Sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.