Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Goleniów: Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia pomieszczeń pracowniczych i gabinetów dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie - Koźlu
Numer ogłoszenia: 269204 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze - Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4182844, faks 91 4182854.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia pomieszczeń pracowniczych i gabinetów dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie - Koźlu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w asortymentu meblowego: - biurko proste - 13 szt.; - biurko kątowe: prawe - 8 szt. lewe - 7 szt.; - szafka wisząca żaluzjowa - 7 szt.; - szafa aktowa wąska z nadstawką - 1 szt.; - szafa narożna - 3 szt. - szafa wnękowa - 1 szt.; - Regał narożny z nadstawką - 2 szt.; - szafa ubraniowa z nadstawką - 8 szt.; - szafka na ksero - 1 szt.; - szafka gospodarcza - 5 szt.; - szafa aktowa z nadstawka - 20 szt.; - osłona czołowa - 4 szt.; - przegroda z panelem tapicerowanym - 6 szt.; - przystawka - 5 szt.; - kontener dostawny - 16 szt.; - kontener podbiurkowy - 12 szt.; - stół - 1 szt.; - lada prosta - 2 szt.; - szafka gospodarcza wąska - 1 szt.; - szafka niska - 2 szt.; - krzesło obrotowe - 27 szt.; - krzesło dostawne - 24 szt.; - stolik okolicznościowy - 3 szt.; - biurko gabinetowe łukowate z przystawka - 1 szt.; - szafa aktowa - 5 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 3 szt., top - 3 szt., boki - 3 szt.; - szafka wąska z lodówka - 1 szt.; - lodówka wolnostojąca - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel gościnny - 2 szt.; - sofa 3-osobowa - 1 szt.; - biurko gabinetowe proste z przystawką - 4 szt.; - pomocnik mobilny - 4 szt.; - zestaw siedzisk 4-osoboey - 2 szt.; - zestaw siedzisk 2-osobowych + blat - 2 szt.; - krzesło - 4 szt.; - wieszak - 3 szt.; - fachownica - 1 szt.; - szafka gospodarcza z lodówką - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA SP. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 372268,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 423016,70
Oferta z najniższą ceną: 423016,70 / Oferta z najwyższą ceną: 444309,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 96 970,05 euro, czyli jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej w/w ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-135/24 Dostawa z wniesieniem foteli biurowych i krzeseł na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela do pracy przy komputerze
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Zakup, dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.