To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Pruszków: dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi
Numer ogłoszenia: 269303 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260603 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie zamkniętego systemu pobierania krwi. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia, tj. elementy systemu zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego w tabeli asortymentowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ/umowy. Załącznik nr 2 zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością w skali dwóch lat. Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja w nim wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym, bez możliwości roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Ilość zamówionego towaru uzależniona będzie od ilości udzielanych świadczeń zdrowotnych. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego przedmiotu zamówienia przez czas obowiązywania umowy. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały czas obowiązywania umowy. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. Wymagania systemu : 1. System bezpieczny, zapewniający sterylność pobrania. 2. Wymagany korek, zabezpieczający przed efektem aerozolowym. 3. Probówki wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego się i niełamliwego, współpracujące w sposób bezawaryjny ze sprzętem laboratoryjnym. 4. Termin ważności (przydatności do stosowania) poszczególnych elementów systemu dostarczanych przez Wykonawcę Produktów musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Probówki wystandaryzowane , zapewniające pobieranie pożądanej objętości krwi i właściwe stężenie odczynnika 6. Metoda oznaczania OB liniowa . 7. Możliwość zastosowania adapterów umożliwiających pobieranie krwi przez końcówki Luera oraz możliwość zastosowania adapterów membranowych umożliwiających podawanie leków wchodzące w skład systemu. Adaptery muszą być sterylne. 8.Odporność probówek na uszkodzenie w trakcie transportu i wirowania 9. Łatwość utylizacji. 10.Wszystkie probówki muszą być z polem do opisu. 11.Wszystkie elementy systemu muszą być kompatybilne ze sobą (dołączyć oświadczenie producentów o kompatybilności). 12.Wszystkie elementy systemu muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych datę ważności, znak CE oraz numer katalogowy (jeśli posiadają). 13.Możliwość pobierania krwi metodą aspiracyjną w trudnych pobraniach. Wykonawca zagwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie ( należy przeszkolić ok. 160 osób, w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. Szczegółowe terminy określi zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela asortymentowo - ilościowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w tabeli ilości przedmiotu zamówienia są wartością szacunkową w skali 2 lat, która może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152597,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143694,00
Oferta z najniższą ceną: 143694,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143694,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.