Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Lublin: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 857 Zaklików - Modliborzyce w km 9+855 z drogą powiatową Nr 2718L Trzydnik - Potoczek w m. Potoczek.
Numer ogłoszenia: 269890 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 857 Zaklików - Modliborzyce w km 9+855 z drogą powiatową Nr 2718L Trzydnik - Potoczek w m. Potoczek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Rozbudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 857 Zaklików- Modliborzyce w km 9+855 z drogą powiatową Nr 2718L Trzydnik - Potoczek w m. Potoczek. Kod CPV: 45100000-8, 45233280-5, 45230000-8, 45233000-9, 45233000-0, 45231400-9, 45232300-5 zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: 1) Branża drogowa - Roboty przygotowawcze obejmujące wycinkę drzew wraz karczowaniem pni oraz roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne - Odwodnienie korpusu drogowego obejmujące budowę przepustów drogowych i kanalizacji deszczowej - Wykonanie podbudowy: a) z gruntu stabilizowanego cementem RM=1,5MPa, RM=2,5MPa, RM=5,0MPa b) z chudego betonu RM= 6-9 MPa c) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym d) z betonu asfaltowego grubości e) z kruszywa łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie - Wykonanie nawierzchni: a) ułożenie siatki poliestrowej b) warstwy wiążącej z betonu asfaltowego c) warstwy ścieralnej z SMA d) z kruszywa łamanego e) z kostki brukowej betonowej - Wykonanie elementów ulic: a) ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem b) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej c) ustawienie obrzeży betonowych d) ustawienie palisady betonowej - Wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu a) oznakowanie poziome grubowarstwowe b) oznakowanie pionowe c) ustawienie ogrodzeń łańcuchowych - Urządzenie zieleni a) wykonanie trawników b) sadzenie krzewów 2) Branża teletechniczna - Przebudowa linii słupowej - Przebudowa kabli telefonicznych miedzianych 3) Branża elektryczna - Budowa oświetlenia drogi a) wykonanie linii kablowej oświetlenia b) ustawienie słupów oświetleniowych c) montaż opraw oświetleniowych 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlano-wykonawczych poszczególnych branż, w przedmiarach robót poszczególnych branż oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D-01.01.01, D-01.02.02, D-01.02.01, D-01.02.04, D-02.01.01, D-02.03.01, D-03.02.01, D-03.01.01, D-04.05.01, D-04.06.01, D-04.03.01, D-04.08.01, D-04.07.01, D-04.04.02, D-05.03.26, D-05.03.05, D-05.03.13, D-05.02.01, D-05.03.23, D-06.01.01, D-06.02.01, D-08.01.01, D-08.03.01, D-08.02.02, D-09.01.01 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie planu BIOZ zgodnie z Art.21a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, harmonogramu rzeczowo - finansowego robót oraz PZJ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu nr 225c/2009 lub na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu sporządzonego we własnym zakresie zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 8. Zgodnie z Warunkiem 4.8 (Szczególnych Warunków Umowy) Wykonawca ma obowiązek zawarcia umów ubezpieczenia na wartość nie niższą niż wartość kontraktu. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia:944 456,77 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.80-5, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.30.00-0, 45.23.14.00-9, 45.23.23.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/ robót na minimum 3 budowach o wartości minimum 500 000 zł każda, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 3) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami telekomunikacyjnymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 4) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy ronda lub rozbudowy, przebudowy skrzyżowania dróg publicznych na skrzyżowanie typu rondo z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 5) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: a) koparka o pojemności łyżki 0,25 cm3 i więcej - min.2 szt., b) ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3 - min. 1 szt., c) równiarka o mocy 75 KM - min. 1 szt., d) samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej - min.1 szt.,e) samochód samowyładowczy o ładowności min. 10 ton ( z możliwością przykrycia brezentem) - min. 3 szt., f)żuraw samochodowy o udźwigu 5-6 t - min 1 szt, g) ubijaki mechaniczne lub małe walce wibracyjne - min. 2 szt., h) zagęszczarki mechaniczne - min 2 szt, i) walec samojezdny ogumiony średni - min.1 szt, j) walec samojezdny stalowy statyczny 10t min 1 szt., k) walec samojezdny wibracyjny 10t min. 1 szt, l)skrapiarka do bitumu - min. 1 szt.,ł) rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo-kontrolne - min. 1 szt, m)frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym lub mechanicznym - min. 1 szt., n)wytwórnia mas bitumicznych o wydajności 100 Mg/h* *Uwaga Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 1 roboty, zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji: kierownika budowy do kierowania robotami drogowymi, kierownika robót do kierowania robotami elektrycznymi, kierownika robót do kierowania robotami telekomunikacyjnymi wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń, uprawnień budowlanych do kierowania robotami elektrycznymi, uprawnień budowlanych do kierowania robotami telekomunikacyjnymi oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. Dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami drogowymi należy dołączyć także życiorys zawodowy. 5) Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub .pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27/08/2009 o godz.08:30 w pok. 208..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1.W sprawach technicznych - Wydział Budowy, inż. Jan Bolibok, tel. (081) 749-53-25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, mgr inż. Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert. Zamawiający określa następujące warunki uprawniające Zamawiającego do dokonania zmian w umowie polegających na zmianie terminu wykonania umowy, zmniejszeniu wynagrodzenia, wprowadzeniu nowych technologii lub zmian do projektu: a) gdy zaistnieją okoliczności wymienione w: warunku 2.5 Zmiany Szczególnych Warunków Umowy, warunku 2.6 Siła wyższa Szczególnych Warunków Umowy, warunku 4.11 Wykopaliska i odkrycia Szczególnych Warunków Umowy, warunku 9.1 Zmiany Szczególnych Warunków Umowy b) gdy zaistnieją okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. c) w przypadku gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów..
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.