Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Białystok: Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 269953 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Hugona Kołłątaja , ul. Wiatrakowa 18, 15-827 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6511408, faks 85 6511408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7bialysok.superszkolna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Miasta Białegostoku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku. Projekt nr WND-POKL.09.01.02-20-586 11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi będą realizowane w Szkole Podstawowej nr 7 w Białymstoku Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem Szkoły. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zakłada się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem zajęć prowadzonych w ramach wyjazdu edukacyjnego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Zamawiającego w ścisłej współpracy z Wykonawcą, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas;prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie określonym w umowie do dnia 29.06.2012 r. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy multimedialnych zakupionych w ramach projektu; Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: I część zamówienia: WYJAZDY EDUKACYJNE liczba godzin ogółem: 96 h, Harmonogram: wyjazd 22.10.2011 r. godz. 8:00-16:00 w okolice Białegostoku II część zamówienia: ZAJĘCIA HUMANISTYCZNE liczba godzin ogółem: 325 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy harmonogram: średnio 36 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą III część zamówienia: ZAJĘCIA MATEMATYCZNO - PRZYDORNICZE liczba godzin ogółem: 175 h, Harmonogram: średnio 19 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą IV część zamówienia: ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE, liczba godzin ogółem: 450 h, Harmonogram: średnio 50 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą V część zamówienia: ZAJĘCIA INFORMATYCZNE, liczba godzin ogółem: 100 h, Harmonogram: średnio 11 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą VI część zamówienia: ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE, liczba godzin ogółem: 271 h, Harmonogram: średnio 30 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą lub 4-5 h w bloku warsztatowym VII część zamówienia: ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE I TERAPEUTYCZNE GRUPOWE, liczba godzin ogółem: 400 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy, Harmonogram: średnio 44 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą VIII część zamówienia: ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE INDYWIDUALNE, zajęcia logopedyczne: liczba godzin ogółem 230 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy Harmonogram: 23 uczniów, średnio 10 h/dziecko, zajęcia komputerowe dla ucznia niedowidzącego: liczba godzin ogółem 25 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy Harmonogram: 1 uczeń, średnio 3 h w miesiącu Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zasadami zawartymi we wzorze umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie przedmiotu, do nauczania którego zostanie skierowana dana osoba lub podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym; minimum 3-letnie doświadczenie w pracy nauczyciela w szkole podstawowej lub gimnazjum, stopień awansu zawodowego- minimum nauczyciel kontraktowy. W przypadku następujących zajęć: Warsztaty Krasomówcze, Akademia Młodego Szachisty, Mistrzowie Origami, Akademia Młodego Muzyka, Akademia Tańca, Akademia Dobrych Manier, Trening Pamięci i Koncentracji uwagi, Warsztaty: Jak polubić naukę?, Warsztaty Strażnicy Uśmiechu, Warsztaty z zakresu tolerancji oraz równości szans dziewcząt i chłopców, Zajęcia wyrównawcze skierowane do dzieci mniejszości narodowych, Gimnastyka korekcyjna, Zajęcia komputerowe terapeutyczne skierowane do ucznia niedowidzącego w Pracowni Tomatis warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają: doświadczenie w realizacji ww. zajęć, odbyli niezbędne kursy, szkolenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 24 ust. 1 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, [zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 3 do SIWZ]. Ramowego Planu Zajęć realizowanych w ramach projektu [wg załącznika nr 4 do SIWZ].
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7bialysok.superszkolna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp7bialysok.superszkolna.pl/przetargi.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Hugona Kołłątaja w Białymstoku ul. Wiatrakowa 18, 15- 827 Białystok Oferta na usługę edukacyjną Sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku. Projekt nr WND-POKL.09.01.02-20-586/11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA OPAKOWAŃ I TESTÓW DO STERYLIZACJI
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym - dostawa symulatora skoków spadochronowych
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Leśna Dolina (boisko przy ul. Jana Pawła II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na nową oraz wymiany oświetlenia i kamer dozorujących.
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Białostockiego Ośrodka Kultury w 2025 roku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń oraz czterech dwudniowych warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania lokalnych planów deinstytucjonalizacji usług społecznych (LPDI)
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.