eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockKOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY OTWOCK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Otwock: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY OTWOCK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Numer ogłoszenia: 270017 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY OTWOCK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Otwock wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych (CPV 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7) z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji (CPV 66.51.50.00-3) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji - wandalizmu (CPV 66.51.50.00-3) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (CPV 66.51.50.00-3) ubezpieczenia szyb od stłuczenia i rozbicia (CPV 66.51.50.00-3) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (CPV 66.51.64.00-4) ubezpieczeń komunikacyjnych - OC/AC/NNW (CPV 66.51.61.00-1,66.51.41.10-0) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (CPV 66331100-0, 66512100-3). 1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia. Przedmiot i zakres ubezpieczenia zostaje podzielony na dwa zadania: Zadanie 1 Przedmiotem ubezpieczenia są następujące ryzyka ubezpieczeniowe: a) ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem o ryzyko wandalizmu b) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z dewastacją c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie all risk e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej f) ubezpieczenia komunikacyjne Zadanie 2 a) Ubezpieczenie obowiązkowe NNW członków ochotniczych straży pożarnych podlegających obowiązkowi ubezpieczenia na podstawie przepisów Ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 zgodny jest z wymogami ustawy o ochronie z przeciwpożarowej 1991 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2009 r., nr 178, poz. 1380 z późniejszymi zmianami b) Ubezpieczenie dobrowolne NNW członków ochotniczych straży pożarnych. Wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z sumami ubezpieczenia zostały określone w załącznikach nr 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, do SIWZ, natomiast wymagane warunki ubezpieczeń dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych określone zostały w załącznikach nr 3 i 5 do SIWZ. Dodatkowo w załączniku nr 4 uwzględniono fakultatywne warunki ubezpieczeń. 1. Miejsce ubezpieczenia: Określone w załącznikach nr 3,5,6,7,8,9,10. 2. Sumy ubezpieczenia/gwarancyjne: Określone w załącznikach nr 3,4,5.6,7,8,9. 3. Franszyzy: Określona w załącznikach nr 3 i 4. 4. Warunki wymagane: Określone w załączniku nr 3. 5. Warunki fakultatywne: Określone w załączniku nr 4. 6. Użyte definicje niektórych ryzyk i klauzul ubezpieczeniowych: Określone w załączniku nr 5..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w następujących przypadkach: 1. wzrostu wartości ubezpieczanego majątku, 2. nowo nabywanego mienia, 3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych, 4. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.33.11.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.54.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie wszystkich grup ryzyk dotyczących zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. W przypadku sprzeczności pomiędzy treścią niniejszej Umowy Ubezpieczenia Generalnego, a treścią umów indywidualnych lub ogólnych warunków ubezpieczenia, decyduje treść Umowy. 3. W przypadku sprzeczności Ogólnych Warunków Ubezpieczenia z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, decyduje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta Wykonawcy. 4. Istotna zmiana umowy jest dopuszczalna w przypadkach określonych w pkt XXIII SIWZ. 5. Wszelkie zmiany określone w pkt XXIII wymagają pisemnego powiadomienia Ubezpieczyciela lub obsługującego Gminę Otwock Brokera. Pkt XXIII SIWZ :Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może na: 1. zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizacji i ulepszeniu środków trwałych, wdrażaniu nowych inwestycji - poza wysokości rozliczane zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia; 2. zmianie ilości posiadanych przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia; 3. zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej; 4. likwidacji środków trwałych, czy też inwestycji; 5. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności; 6. rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ; 7. korzystnych dla Zamawiającego zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian OWU Wykonawcy; 8. zmianie zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem ubezpieczenia są następujące ryzyka ubezpieczeniowe: a) ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem o ryzyko wandalizmu b) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z dewastacją c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie all risk e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej f) ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Fakultatywne klauzule ubezpieczenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ubezpieczenie obowiązkowe NNW członków ochotniczych straży pożarnych podlegających obowiązkowi ubezpieczenia na podstawie przepisów Ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 zgodny jest z wymogami ustawy o ochronie z przeciwpożarowej 1991 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2009 r., nr 178, poz. 1380 z późniejszymi zmianami b) Ubezpieczenie dobrowolne NNW członków ochotniczych straży pożarnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.11.00-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.