eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. JOB - czyli Jak Opuścić Bezrobocie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Namysłów: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. JOB - czyli Jak Opuścić Bezrobocie
Numer ogłoszenia: 270032 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150763 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie, pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190920, faks 077 4190925.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. JOB - czyli Jak Opuścić Bezrobocie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z 13 części (zadań - szkoleń): 1. ZADANIE NR 1 - Palacz CO, 2. ZADANIE NR 2 - Sprzedawca-magazynier, 3. ZADANIE NR 3 - Szkolenie okresowe do kategorii C, 4. ZADANIE NR 4 - Kurs kwalifikacyjny dla operatorów wózków jezdniowych, 5. ZADANIE NR 5 - ABC przedsiębiorczości, 6. ZADANIE NR 6 - Grafika komputerowa z tworzeniem stron www, 7. ZADANIE NR 7 - Tworzenie i obsługa sklepu internetowego, 8. ZADANIE NR 8 - Obsługa komputera i Internetu, 9. ZADANIE NR 9 - Nowoczesny sekretariat z językiem angielskim, 10. ZADANIE NR 10 - Masaż klasyczny I i II stopnia, 11. ZADANIE NR 11 - Praca zdalna - Telepraca, 12. ZADANIE NR 12 - Pracownik gastronomii, 13. ZADANIE NR 13 - Kurs pilota wycieczek. Wyłoniony wykonawca najpóźniej do dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1. programu szkolenia, zawierającego w szczególności: a) nazwę szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wstępne wymagania dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej, f) opis treści - kluczowych punktów szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy, 2. wzoru anonimowej ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, 3. wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zawierający: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającą szkolenie. 4. wykaz kadry nauczającej wraz z jej uprawnieniami. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do PUP następujące dokumenty: 1) specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków, 2) kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych oraz list obecności uczestników szkolenia - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 3) kserokopię potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych - potwierdzonego za zgodność z oryginałem, 4) kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 5) kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 6) imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, 7) kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku szkolenia kończącego się egzaminem - potwierdzonego za zgodność z oryginałem, 8) kopie ankiet służących do oceny szkolenia - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 9) potwierdzenie o umieszczeniu informacji o organizowanym szkoleniu w internetowej bazie danych ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl. Miejsce realizacji zamówienia: 1. Namysłów - zad. nr 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12, 2. Namysłów lub teren działania Wykonawcy. W przypadku, gdy szkolenie będzie odbywać się poza Namysłowem, Wykonawca uwzględni w cenie oferty koszty dojazdu i powrotu uczestników kursu do Namysłowa - zad. nr 1 i 13, 3. Teren działania Wykonawcy - zad. nr 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. JOB - czyli Jak Opuścić Bezrobocie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1 - Palacz CO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bronisław Szymański PUO PRYMUS, ul. Bohaterów Warszawy nr 29, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 - Sprzedawca-magazynier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bronisław Szymański PUO PRYMUS, ul. Bohaterów Warszawy nr 29, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15460,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 - Szkolenie okresowe do kategorii C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o., ul. Oleska 125A, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4 - Kurs kwalifikacyjny dla operatorów wózków jezdniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bronisław Szymański PUO PRYMUS, ul. Bohaterów Warszawy nr 29, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5 - ABC przedsiębiorczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Berkowski Nestor Group, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2975,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE NR 6 - Grafika komputerowa z tworzeniem stron www

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Berkowski Nestor Group, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19986,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE NR 7 - Tworzenie i obsługa sklepu internetowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Berkowski Nestor Group, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: ZADANIE NR 8 - Obsługa komputera i Internetu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Professional Gracjan Grela, ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8694,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE NR 9 - Nowoczesny sekretariat z językiem angielskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o. o., ul. K. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11556,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE NR 10 - Masaż klasyczny I i II stopnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Berkowski Nestor Group, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: ZADANIE NR 11 - Praca zdalna - Telepraca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Berkowski Nestor Group, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: ZADANIE NR 12 - Pracownik gastronomii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Berkowski Nestor Group, Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.