eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wykonanie usługi w zakresie odmulenia rowu odpływowego kanalizacji deszczowej na odcinku od wykotu zlokalizowanego w rejonie pętli autobusowej przy ulicy Dunajcowej do ujścia do rzeki Dunajec, oraz uporządkowania terenu wokół wylotu kanalizacji opadowej p

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Nowy Sącz: Wykonanie usługi w zakresie odmulenia rowu odpływowego kanalizacji deszczowej na odcinku od wykotu zlokalizowanego w rejonie pętli autobusowej przy ulicy Dunajcowej do ujścia do rzeki Dunajec, oraz uporządkowania terenu wokół wylotu kanalizacji opadowej przy ulicy Kraszewskiego w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 270553 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie odmulenia rowu odpływowego kanalizacji deszczowej na odcinku od wykotu zlokalizowanego w rejonie pętli autobusowej przy ulicy Dunajcowej do ujścia do rzeki Dunajec, oraz uporządkowania terenu wokół wylotu kanalizacji opadowej przy ulicy Kraszewskiego w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odmulenia rowu odpływowego kanalizacji deszczowej na odcinku od wykotu zlokalizowanego w rejonie pętli autobusowej przy ulicy Dunajcowej do ujścia do rzeki Dunajec, oraz uporządkowania terenu wokół wylotu kanalizacji opadowej przy ulicy Kraszewskiego w Nowym Sączu. 2. W ramach wykonania usługi będą realizowane prace w zakresie: a) odmulenia rowu odpływowego kanalizacji deszczowej przy ulicy Dunajcowej w Nowym Sączu na odcinku od śluzy wałowej usytuowanej na lewobrzeżnym obwałowaniu rzeki Dunajec, w rejonie pętli autobusowej przy ulicy Dunajcowej, do ujścia do rzeki, na odcinku o długości 343,5 m, b) uporządkowania terenu wokół wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki Kamienica w km 0 + 320 na wysokości ulicy Kraszewskiego w Nowym Sączu, na odcinku o dł. ok. 16,0 mb. 3. Szczegółowy zakres prac określonych w pkt. 2 lit. a) obejmuje: a) Wykonanie prac przygotowawczych, tj. ręczne ścinanie i karczowanie gęstych zagajników z równoczesnym oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu, b) wykoszenie porostów ze skarp rowu i ich zgrabienie, c) oczyszczenie przepustu fi 1000 mm na dł. 6,5mb, d) oczyszczenie dna rowu z namułu poprzez: odmulenie dna, załadunek namułu i wywóz namułu. 4. Szczegółowy zakres prac określonych w pkt. 2 lit. b) obejmuje: a) Demontaż skorodowanej klapy zwrotnej i zaopatrzenie wylotu w nową klapę zwrotną, b) Uporządkowanie terenu na odcinku do wylotu kanalizacji do ujścia do rzeki Kamienica w zakresie: rozebrania zniszczonych płyt ażurowych, karczowanie zagajników i oczyszczenia terenu z pozostałości po wykarczowaniu, c) Plantowanie skarp i ich ubezpieczenie płytami ażurowymi typu mała krata. 5. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji. 6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia, b) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami: a) Ciągnik z przyczepą lub samochód dostawczy - min. 1 szt. b) Koparka chwytakowa - min. 1 szt. c) Kosiarka/kosa mechaniczna konstrukcyjnie dostosowana do wykaszania skarp - min. 1 szt. d) Piła mechaniczna - min. 1 szt. e) Oraz proste narzędzia takie jak: grabie - min. po 1 szt. łopata - min. po 1 szt. 4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2 i 4; natomiast przy weryfikacji spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, 2 DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; c) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3 Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit. a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5 Dokument, o którym mowa w pkt 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4 należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 5 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. (018) 444-43-68, fax. (018) 443-78-63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.