Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Warszawa: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń językowych dla pracowników
Numer ogłoszenia: 27055 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rcl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń językowych dla pracowników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie lektoratów językowych prawniczych dla zgłoszonych pracowników Rządowego Centrum Legislacji, w ramach projektu: Doskonalenie technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględnione są również nadal wykonywane zamówienia) należycie wykonał: 1. co najmniej 2 zamówienia polegające (każde z zamówień) na przeprowadzeniu lektoratów językowych obejmujących naukę języka angielskiego prawniczego, dla co najmniej 3 uczestników indywidualnych w wymiarze co najmniej 100 godzin szkoleniowych dla każdego lektoratu indywidualnego; 2. co najmniej 2 zamówienia polegające (każde z zamówień) na przeprowadzeniu lektoratów językowych obejmujących naukę języka francuskiego prawniczego, dla co najmniej 1 uczestnika indywidualnego, w wymiarze co najmniej 100 godzin szkoleniowych dla każdego lektoratu indywidualnego; 3. co najmniej 2 zamówienia polegające (każde z zamówień) na przeprowadzeniu lektoratów językowych obejmujących naukę języka niemieckiego prawniczego, dla co najmniej 1 uczestnika indywidualnego, w wymiarze co najmniej 100 godzin szkoleniowych dla każdego lektoratu indywidualnego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż: 1.dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami wyznaczonymi do realizacji lektoratów indywidualnych z języka angielskiego, posiadającymi: a) wykształcenie wyższe; b) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 500 godzin szkoleniowych z języka angielskiego; c) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 120 godzin szkoleniowych z języka angielskiego prawniczego; d) biegle porozumiewają się w języku polskim i języku angielskim. 2.dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami wyznaczonymi do realizacji lektoratów indywidualnych z języka francuskiego, posiadającymi: a) wykształcenie wyższe; b) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 500 godzin szkoleniowych z języka francuskiego; c) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 120 godzin szkoleniowych z języka francuskiego prawniczego; d) biegle porozumiewa się w języku polskim i języku francuskim. 3. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji lektoratów grupowych z języka niemieckiego, posiadającą: a) wykształcenie wyższe; b) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 500 godzin szkoleniowych z języka niemieckiego; c) doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 120 godzin szkoleniowych z języka niemieckiego prawniczego; d) biegle porozumiewa się w języku polskim i języku niemieckim.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kwalifikacje i doświadczenie lektorów - 40
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia; w tym terminów długości semestrów w szczególności w przypadku niewykorzystania w pierwotnym terminie ilości godzin szkoleniowych przez poszczególnych uczestników; 2) sposobu wykonania zamówienia; 3) zakresu wykonywanego zamówienia; 4) sposobu płatności; 5) zmian ilości uczestników; 6) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku niewykorzystania przez uczestników szkolenia godzin lub zmian w ilości uczestników / grup szkoleniowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, pok. 33.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:20, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja projektu: Doskonalenie technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej (Zadanie 4: Szkolenie specjalistyczne dla kadry RCL, pozycja: Szkolenia językowe w obszarze zagadnień prawniczych), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.1 Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałanie 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenia kompetencji kadr, zarejestrowanego w Krajowym Systemie Informatycznym pod nr UDA-POKL.05.01.01-00-001/12-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.