eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinBezpośrednia ochrona fizyczna budynku, mienia i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Staromłyńskiej 10 wraz z terenem przynależnym do nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Szczecin: Bezpośrednia ochrona fizyczna budynku, mienia i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Staromłyńskiej 10 wraz z terenem przynależnym do nieruchomości
Numer ogłoszenia: 2705 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie , ul. Staromłyńska 10, 70-561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4849222, 4849250, faks 4880752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczecin.wsa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpośrednia ochrona fizyczna budynku, mienia i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Staromłyńskiej 10 wraz z terenem przynależnym do nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie, zapewnienie ładu i porządku publicznego na terenie chronionego obiektu, a także ochrona sędziów, pracowników i osób znajdujących się na terenie Sądu. 1) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Obsługa bramkowego wykrywacza metalu, zapewnienie porządku publicznego w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Szczecinie oraz ochrona sędziów, pracowników, mienia i osób znajdujących się na terenie Sądu, wykonywana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 05.145.1221 ze zm.). Służba będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni robocze w godzinach urzędowania Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie, tj. od 7:30 do 15:30. Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu pełnienia służby pracownika ochrony Wykonawcy w wyznaczone dni. 2) Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego Nr 2 polegać będzie na prowadzeniu ochrony budynku, mienia, pracowników przez pełnienie dyżuru przez pracownika ochrony fizycznej w siedzibie Wykonawcy, w czasie którego działa on w oparciu o ustalone procedury oraz wykonuje zlecone obserwacje przez system monitoringu Zamawiającego. Służba będzie pełniona w siedzibie Zamawiającego przez pracownika ochrony fizycznej w dni robocze od godz. 15.30 do 7.30, w dni wolne od pracy i święta - całodobowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany czasu pełnienia służby pracownika ochrony Wykonawcy w wyznaczone dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 29.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie i przedłożenie ważnej koncesji na prowadzenie działalności związanej z ochroną osób i mienia, wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 Nr 114, poz. 740 ze zmianami). Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie skazania spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi posiadać udokumentowane doświadczenie w świadczeniu usług ochrony fizycznej w sądach powszechnych lub prokuraturze lub sądach administracyjnych lub obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości. Do realizacji zamówienia w zakresie zadania częściowego Nr 1 i Nr 2 wymagane jest wykazanie przez Wykonawców wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o czasie trwania co najmniej 12 miesięcy odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich odbiorców, czasu wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie skazania spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca na terenie miasta Szczecina musi zapewnić stały, całodobowy dyżur minimum pięciu własnych mobilnych patroli zdolnych do natychmiastowej interwencji na wezwanie pracownika ochrony realizującego zadanie częściowe Nr 1 i zadanie częściowe Nr 2. 2. Wykonawca musi dysponować centrum alarmowym działającym w systemie 24H i zapewnić stałą łączność radiową i telefoniczną z pracownikami skierowanymi do realizacji usługi (tj. zadanie częściowe Nr 1 i zadanie częściowe Nr 2). 3. Wykonawca musi posiadać urządzenie (pilota) do zdalnego wzywania/przywoływania mobilnego patrolu interwencyjnego, w które wyposaży osoby wyznaczone do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie skazania spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, iż pracownicy wyznaczeni do realizacji zamówienia w zakresie zadania częściowego Nr 1 nie są karani i posiadają uprawnienia pracownika ochrony mienia - udokumentowane licencją pracownika ochrony minimum pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 Nr 114, poz. 740 ze zmianami). 2. Pracownicy wyznaczeni do realizacji zamówienia w zakresie zadania częściowego Nr 2 nie mogą być karani oraz muszą posiadać udokumentowane, nieprzerwane co najmniej dwunastomiesięczne doświadczenie w pełnieniu służby ochrony fizycznej w obiektach sądów powszechnych, prokuratury, sądów administracyjnych, obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości lub posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia i udokumentowane, nieprzerwane najmniej dwunastomiesięczne doświadczenie w pełnieniu służby ochrony fizycznej w obiektach sądów powszechnych, prokuratury, sądów administracyjnych lub obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości. Pracownik ochrony skierowany do realizacji zadania Nr 2 musi posiadać znajomość obsługi komputera i jego urządzeń peryferyjnych na poziomie użytkownika (konieczność obsługi systemu monitoringu). Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie skazania spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 1.000 000,00 zł (dot. realizacji zadania częściowego Nr 1 i realizacji zadania częściowego Nr 2). W trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłużać ważność polisy w razie jej wygaśnięcia, na kwotę nie mniejszą niż wskazaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie skazania spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Mapa lub wskazanie miejsca posterunków mobilnych patroli interwencyjnych na terenie miasta Szczecina.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie ul. Staromłyńska 10 70-561 Szczecin III piętro, pok. 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie ul. Staromłyńska 10 70-561 Szczecin pok. Nr 07, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.02.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa bramkowego wykrywacza metalu, zapewnienie porządku publicznego w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Szczecinie oraz ochrona sędziów, pracowników, mienia i osób znajdujących się na terenie Sądu, wykonywana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 05.145.1221 ze zm.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kontrola osób wchodzących do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie za pomocą bramkowych (wyposażenie Sądu) oraz ręcznych (własność Wykonawcy) wykrywaczy metalu, prowadzona w oparciu o treść Zarządzenia Nr 14/2010 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 10 czerwca 2010 r., stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ. 2) Niedopuszczenie do wniesienia na teren Sądu broni, amunicji, materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia przybywających w nim ludzi lub zagrażających bezpieczeństwu obiektu poprzez kontrolę wnoszonych do budynku Sądu przedmiotów. 3) Zapewnieniu nietykalności osobistej sędziom i pracownikom Sądu, a także ochrony osób znajdujących się w budynku Sądu. 4) Zapobieganie czynom godzącym w powagę i godność Sądu, a także zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu oraz powiadamianie o powyższym fakcie Kierownictwa Sądu, 5) Nie wpuszczanie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz akwizytorów. 6) Ochrona mienia sądowego przed kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją. 7) Sprawdzanie, codziennie przed objęciem dziennej służby i po jej zakończeniu, czy w ciągach komunikacyjnych na parterze Sądu, w skrzynkach hydrantowych, sanitariatach do użytku publicznego nie pozostawiono przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla osób i mienia. 8) Powiadamianie Kierownictwa Sądu o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji. 9) Prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się jej przebieg, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy. 10) Wzywanie patrolu mobilnego Wykonawcy. 11) Udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z budynku Sądu. 12) Przestrzeganie poleceń i zarządzeń wydanych przez Kierownictwo Sądu, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami. 13) Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z policją sądową i innymi służbami publicznymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bezpośrednia ochrona fizyczna budynku, mienia i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Staromłyńskiej 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego Nr 2 polegać będzie na prowadzeniu ochrony budynku, mienia, pracowników przez pełnienie dyżuru przez pracownika ochrony fizycznej w siedzibie Wykonawcy, w czasie którego działa on w oparciu o ustalone procedury oraz wykonuje zlecone obserwacje przez system monitoringu Zamawiającego. Służba będzie pełniona w siedzibie Zamawiającego przez pracownika ochrony fizycznej w dni robocze od godz. 15.30 do 7.30, w dni wolne od pracy i święta - całodobowo. Do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: 1) Ochrona przed włamaniem do obiektu, przed kradzieżą, dewastacją wyposażenia znajdującego się w zasięgu ochrony. 2) Kontrolowanie funkcjonowania systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie i sterowanie nimi oraz podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku alarmu. 3) Prowadzenie ewidencji wydanych i przyjmowanych kluczy. 4) Prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia ochrony. 5) Niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego, w szczególności Prezesa i Dyrektora Sądu o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu (pożary, próby włamania i dewastacji, awarie instalacji CO, wod.- kan., itp.). 6) Zamykanie i otwieranie obiektu o określonych godzinach. 7) Po godzinach urzędowania Sądu wg potrzeb - sprawdzenie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych takich jak: zamki, okna, oświetlenie, alarmy. 8) Obsługa systemu p. poż. i powiadamianie o zagrożeniu pożarowym. 9) Pracownik ochrony Wykonawcy sprawdza również stan infrastruktury budynku, a w razie potrzeby uruchamia właściwe służby miejskie/wyznaczonych pracowników Sądu w celu usunięcia awarii/zauważonych nieprawidłowości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.