eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówProwadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Numer ogłoszenia: 27069 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie , al. Tadeusza Kościuszki 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982950, faks 025 7982950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum). Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza, al. T. Kościuszki 10 oraz Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-088/12. Przedmiot zamówienia obejmuje 25 następujących części: Część 1- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Cześć 2- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 3- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 4- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (33 grupy x 32 godzin); Część 5- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 6- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Cześć 7-prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 8- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 9- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 10- prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 11-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Cześć 12-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 13-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 14-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 15-efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); Część 16-efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); Cześć 17-efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); Zakres obowiązków Wykonawcy: a) dla części od 1 do 6: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy - sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego b) dla części od 7 do 9: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -przeprowadzenie zajęć z technik szybkiego czytania, uczenia się, mnemotechnik, mowy ciała, asertywności, automotywowania i sztuki autoprezentacji - prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem i programem - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, c) dla części 10-14 - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - prowadzenie zajęć praktycznych w pracowniach zakupionych w ramach projektu przy zachowaniu najwyższej dbałości o powierzone mienie, -rozliczanie uczniów z prowadzenia dzienników praktyk (dzienniki praktyk zostaną przekazane uczniom przez koordynatora projektu) - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego d) dla części 15-17 - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, - każde spotkanie z uczestnikiem trwać będzie 3 godziny dydaktyczne (czyli 3 spotkania x 3 godziny dla UP); -spotkanie pierwsze: przeprowadzenie testów psychologicznych i zawodowych badających osobowość, temperament, predyspozycje zawodowe itp. (narzędzia badawcze dostarcza Zamawiający); -spotkanie drugie: opracowanie karty usług doradczych (w formie papierowej) wraz z wywiadem dotyczącym przebiegu edukacji, zainteresowań i predyspozycji zawodowych; - w trakcie spotkań Wykonawca przeprowadzi diagnozę motywacji do podjęcia stażu w trakcie letnich programów stażowych (wyniki diagnozy zostaną przekazana koordynatorowi projektu w formie przez niego wskazanej i w określonym terminie)- uwaga: diagnoza dla każdego UP musi być przygotowana po dwóch pierwszych spotkaniach; -spotkanie trzecie: przekazanie uczestnikom informacji ustnej o wynikach przeprowadzonych testów wraz z opinia w wersji papierowej, która będzie zawierała pełna informację o predyspozycjach zawodowych wraz ze wskazaniem drogi dalszego kształcenia i propozycje zawodów; ponadto uczestnicy wybrani do Letnich programów stażowych ustala wspólnie z doradcą miejsce jego odbywania i termin wyjazdu; - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: dla części 1- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej; dla części 2 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej; dla części 3- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej; dla części 4-wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej; dla części 5-wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej; dla części 6-wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej; dla części 7- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; dla części 8- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; dla części 9- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; dla części 10- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magister inżynier, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności mechanika lub elektryka; dla części 11- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magister inżynier, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności mechanika lub elektryka; dla części 12- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka; dla części 13- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka; dla części 14- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka; dla części 15- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; dla części 16- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; dla części 17- wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, 5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/; www.zs1.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Czerwonego krzyża 4 p.4, 21-400 Łuków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.