To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-02
Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Numer ogłoszenia: 48835 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27069 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie, al. Tadeusza Kościuszki 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 7982950, faks 25 7982950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podlegla administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum). Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza, al. T. Kościuszki 10 oraz Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-088/12. Przedmiot zamówienia obejmuje 25 następujących części: Część 1- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Cześć 2- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 3- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 4- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (33 grupy x 32 godzin); Część 5- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 6- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Cześć 7-prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 8- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 9- prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 96 godzin dydaktycznych (3 grupy x 32 godzin); Część 10- prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 11-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Cześć 12-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 13-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 14-prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); Część 15-efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); Część 16-efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin); Cześć 17-efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 20 uczestników (łącznie 180 godzin);.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Nowak, ul. Kaszubskiego23, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4480,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grażyna Przeździak, ul. Farfak 75A, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4480,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Sawczuk, ul. Komisji Edukacji Narodowej 32, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4480,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu informatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jaroslaw Dziewulski, ul. Jacka Soplicy 9, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu informatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karol Cichowlas, ul. Krótka 5, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu informatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karol Cichowlas, ul. Krótka 5, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Szymon Żołopa, os. Klimeckiego 11/36, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7360,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8640,00
Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Bartnikiewicz, ul. Miedzyrzecka 60/63, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7360,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8640,00
Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Niemiałtowski, ul. Wyszyńskiego 8/9, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni mechatroniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Paskudzki, Brzostówiec 63, 21-300 Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Dziewulski, ul. Jacka Soplicy 9, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karol Cichowlas, ul. Krótka 5, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni informatycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Dziewulski, ul. Jacka Soplicy 9, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
- Europejskie Centrum Doradczo - Szkoleniowe Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8998,20
Oferta z najniższą ceną: 8998,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
- Europejskie Centrum Doradczo - Szkoleniowe Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8998,20
Oferta z najniższą ceną: 8998,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejskie Centrum Szkoleniowo - Doradcze Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8998,20
Oferta z najniższą ceną: 15300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.