Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Polkowice: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w ramach zadania pn.: Program poszanowania energii
Numer ogłoszenia: 27108 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w ramach zadania pn.: Program poszanowania energii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV wraz z robotami wykończeniowymi, w czterech częściach: Część I - Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM przy ul. Ratowników 10-12 w Polkowicach, Część II - Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM przy ul. Górników 1 - 13 w Polkowicach, Część III - Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach, Część IV - Wymiana stolarki okiennej w zasobach Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hubala 2A - 4D w Polkowicach. Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili 36 - miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w specyfikacji technicznej ST i opisie pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi : - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ST - dla wszystkich części, - Przedmiar robót - dla każdej z części, - Wykaz adresów lokali wytypowanych do wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - Wersja elektroniczna: przedmiar robót, wykaz adresów, kosztorys ślepy.ath. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć dla każdej z części : a) opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia Wykonawcy mają obowiązek przedłożyć opis techniczny (informacje techniczno-montażowe) okien i drzwi z PCV zawierające między innymi: rodzaj zastosowanych profili okiennych, szyb, osprzętu, sposobu kotwienia i urządzeń służących do wentylacji nawiewników potwierdzające, że w/w elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego określonym w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Wykonawcy mają obowiązek przedstawić schematy ryglowania stolarki okiennej dla realizacji zadania b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Wykonawcy mają obowiązek przedłożyć dokumenty stwierdzające że stolarka okienna (zgodnie z zestawieniami stolarki wytypowanej do wymiany) spełnia wymogi Zamawiającego tj. świadectwa badań niezależnych instytutów w zakresie określonym w poniższej tabeli: Lp. Właściwość Klasyfikacja 1 Odporność na obciążenie wiatrem - okna dwuskrzydłowe, Klasa C1 2 Odporność na obciążenie wiatrem - okna dwu, trzy, czteroskrzydłowE Klasa C3 3 Wodoszczelność - okna jednoskrzydłowe Klasa 7A 4 Wodoszczelność - okna dwuskrzydłowe Klasa E1050 5 Wodoszczelność - okna dwu, trzy, czteroskrzydłowe Klasa E750 6 Przepuszczalność powietrza Klasa 4 7 Nośność urządzeń zabezpieczających 350N 8 Właściwości akustyczne Rw min 30-33 dB 9 Deklarowana klasa profilu Klasa A lub B * c) inne dokumenty: Oświadczenie, o treści zgodnej z wymaganą w SIWZ, z którego wynikać będzie, iż stolarka PCV oferowana w ramach niniejszego postępowania spełnia wymogi Zamawiającego w zakresie wskazanych parametrów. Wykonawcy mają obowiązek złożyć oświadczenie, o treści zgodnej z wymaganą w SIWZ (załącznik nr 6), z którego wynikać będzie, iż stolarka PCV oferowana w ramach niniejszego postępowania spełnia wymogi Zamawiającego w zakresie wskazanych parametrów. W oświadczeniu (załącznik nr 6) należy wskazać deklarowaną klasę profilu oraz rodzaj nawiewnika. Bez względu na zastosowany system stolarki okiennej Zamawiający wymaga, aby w dolnej części okna były dodatkowo zamontowane okucia obwiedniowe przy szerokości okna we wrębie pow. 580 mm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w części I - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). w części II - 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). w części III - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). w części IV - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać i udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie w ramach odrębnych umów co najmniej 3 zadań związanych z wymianą stolarki okiennej o powierzchni dla każdego zadania co najmniej: a) Część I i II - 400 m2, b) Część III - 100 m2, c) Część IV - 70 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, na kwotę minimum: a) Część I i II - 200.000 zł, b) Część III - 80.000 zł., c) Część IV - 30.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Oświadczenie, o treści zgodnej z wymaganą w SIWZ, z którego wynikać będzie, iż stolarka PCV oferowana w ramach niniejszego postępowania spełnia wymogi Zamawiającego w zakresie wskazanych parametrów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokument, o którym mowa w pkt 1.2 lit b) muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum: Część I i II - 200.000 zł, Część III - 80.000 zł., Część IV - 30.000 zł. e) Dowód lub dowody uiszczenia należnych składek w zakresie aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. g) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. h) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A) Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację robót dodatkowych, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego a także w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót; B) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu podstawowego robót. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. C) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu podstawowego robót, w poszczególnych lokalach. D) W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 3, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w § 11 ust. 1 projektu umowy, poprzez wprowadzenie do obowiązującej treści umowy wartości rozliczenia końcowego, w następujący sposób: a) przygotowanie przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego dla wykonanego zakresu podstawowego robót z uwzględnieniem zmian wprowadzonych wskutek okoliczności wskazanych w ust. 3, b) sprawdzenie i zaakceptowanie w/w kosztorysu powykonawczego przez inspektora nadzoru, c) spisanie pomiędzy stronami stosownego aneksu finansowego do umowy. E) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM przy ul. Ratowników 10-12 w Polkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV wraz z robotami wykończeniowymi: Część I - Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM przy ul. Ratowników 10-12 w Polkowicach Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili 36 - miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM przy ul. Górników 1 - 13 w Polkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV wraz z robotami wykończeniowymi: Część II - Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM przy ul. Górników 1 - 13 w Polkowicach Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili 36 - miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV wraz z robotami wykończeniowymi: Część III - Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili 36 - miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hubala 2A - 4D w Polkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV wraz z robotami wykończeniowymi: Część IV - Wymiana stolarki okiennej w zasobach Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hubala 2A - 4D w Polkowicach Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili 36 - miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.