To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 271100 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227712 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, Kategoria usługi CPC - 24 Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na części: Część I: Prawo jazdy kat. B Część II: Prawo jazdy kat. D Część III: Prawo jazdy kat. C + E Część IV: Spawacz metoda TIG Część V: Operator wózka widłowego Część VI: Operator żurawi przenośnych (HDS) Część VII: Kurs dla osób zatrudnianych przy obsłudze urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych do przewozu materiałów niebezpiecznych (UNO), napełniania zbiorników LPG, Część VIII: Brukarz Część IX: Murarz - tynkarz Część X: Glazurnik Część XI: Hydraulik Część XII: Stolarz Część XIII: Kurs Krawiecki Część XIV: Bukieciarstwo i florystyka Część XV: Kurs gastronomiczny Część XVI: Obsługa magazynu z fakturowaniem Część XVII: Pracownik administracyjno - biurowy Część XVIII: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Część XIX: Wizaż i stylizacja paznokci Część XX: Intensywny Kurs języka angielskiego - poziom podstawowy Część XXI: Intensywny Kurs języka niemieckiego - poziom podstawowy Część XXII: Kurs komputerowy - poziom podstawowy Część XXIIII: Kurs komputerowy - grafika komputerowa Część XXIV: Kurs komputerowy - projektowanie stron WWW Część XXV: Kurs dietetyki - zdrowego odżywiania Część XXVI: Kurs operatora koparko-ładowarki Część XXVII: Kurs fryzjerski - przyuczenie do zawodu fryzjera Część XXVIII: Witrażownictwo - indywidualny kurs zawodowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wymagania dla Wykonawców szkoleń: Wykonawca może realizować szkolenia w każdy dzień tygodnia w wymiarze czasowym między godziną od 800 do 1900. Wymiar godzin szkoleniowych dziennie nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Realizacji szkoleń na terenie powiatu chełmskiego. 2) Dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy listy osób, które będą prowadziły szkolenie wraz z oświadczeniem, że osoby te spełniają warunki do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Szkolenia teoretyczne powinny być realizowane w salach o powierzchni nie mniejsza niż 2,5m2 na 1 uczestnika, z dostępem do sanitariatów i toalet. W przypadku realizacji szkoleń: Część XV Kurs gastronomiczny oraz Część XIX: Wizaż i stylizacja paznokci sale, w których będą przeprowadzane szkolenia powinny być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - poruszających się na wózku. 4) Opłacenia badań profilaktycznych jeżeli są niezbędne do odbycia danego szkolenia, w tym badań do książeczki zdrowia. 5) Zapewnienia obiadu dla uczestników w każdym dniu szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier) podczas szkoleń. 6) Zwrotu kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia zamieszkałym poza miejscowością organizacji szkolenia. 7) Zapewnienia odzieży ochronnej wymaganej dla przeprowadzenia danego szkolenia, 8) Sporządzenia wewnętrznych testów po zakończeniu szkolenia oraz ankiety oceniającej jakość wykonanego szkolenia. 9) Zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych i do praktycznej nauki zawodu, 10) Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania szkolenia. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. 11) W przypadku szkoleń, gdy liczba uczestników jest niższa niż 7 osób, Zamawiający dopuszcza, iż uczestnicy wezmą udział w łączonej grupie z innymi uczestnikami, jednakże warunkiem bezwzględnym jest uczestnictwo w zajęciach łączonych od początku trwania szkolenia. Zabrania się łączenia w trakcie trwania szkolenia. 12) Przygotowania szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, prezentacji multimedialnych, certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, list obecności oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz l egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: a) Program i harmonogram szkoleń - przed podpisaniem umowy. b) Wzory certyfikatów/zaświadczeń nie później, niż 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. 13) Poszczególne szkolenia Wykonawca realizuje zgodnie z ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego programem i harmonogramem szkoleń. 14) Prowadzenia szkoleń z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów i urządzeń zgodnych z tematyką szkolenia. 15) Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania uczestników szkolenia ze szczegółowym programem i przekazania harmonogramu zajęć. 16) Zapewnienia Zamawiającemu wglądu do dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 17) Zapewnienia ciągłości prowadzenia szkoleń w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 18) Przeprowadzenia ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 19) Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. 20) Wykonawca zobowiązany jest wydać po ukończeniu szkolenia zaświadczenie, lub certyfikat zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania szkolenia. 21) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przy realizacji szkolenia, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia szkoleń. 22) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 22
Nazwa: Kurs Komputerowy - poziom podstawowy - Część XXII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COOL" SPÓŁKA CYWILNA KRAWCZYK TOMASZ KRAWCZYK KINGA
jakie przetargi wygrała firma
"COOL" SPÓŁKA CYWILNA KRAWCZYK TOMASZ KRAWCZYK KINGA
- Cool s.c. T.Krawczyk, K.Krawczyk,, Al. Armii Krajowej 11A/24, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 401,25
Oferta z najniższą ceną: 401,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1345,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Endoskopia dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
- Przygotowanie materiałów metodycznych dot. dobrostanu szkolnego w ramach projektu "Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży"
- Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu studiów podyplomowych z zakresu badań klinicznych dla pracowników NIO-PIB.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.